BARU AKU TERSEDAR ..HURM

by - Januari 27, 2010

Semalam ada la aku g jalan jalan masuk blog kawan kawan aku yang glemer di GENGBLOGGER..ermm....menarik blog blog diorng..apa lah sangat nak dibandingkan dengan blog aku ni kan..kan kan..hehe.

Pastu aku singgah lepak membaca di satu blog kawan ni..erm....tulisan dia mengenai blog aku membuatkan aku tersentak dari lamunan...

Perkataan 'berusia' yang digunakan membuatkan aku rasa aku mempunyai jarak yang jauh dari mereka..seolah aku berpangkat pakcik dah..hahahahhaha....cool...

Yelah , aku rasa seperti aku masih lagi 20an..bila berbicara dalam blog , dlm FB ..membuatkan aku senantiasa berjiwa muda...bergaduh , bertekak dengan kawan dalam fb seolah aku ni macam budak lagi...hahahaa..aku terlupa rupanya....

Apa pun aku bersyukur , dalam usia dah gini pun aku masih berjiwa muda dan ramai kawan kawan di FB n blog aku menerima aku ini...

Maybe pas ni cara aku mungkin lain sedikit..mengikut peredaran zaman aku...heheh.

Nak pakai cam ni boleh ???? hehehhe.....

Terima Kasih semua !

You May Also Like

11 comments

  1. mcm ustaz pun ada...muka bgn tido yer?

    BalasPadam
  2. boley....!
    cam org keje jabatan agama.. hahahaa

    BalasPadam
  3. alahai..ingat pegawai agama mana la tadi..hehe.

    BalasPadam
  4. ops... lelaki sampai bile2 pun jiwa tetap muda... peace .v,(",)

    BroFramestone Blog

    BalasPadam
  5. waa..mcm ustaz!!..tp..awat buat muka sedeh??..jgn la wat muka sedeh camtu..mcm tak rela jer jd org tua..huhu...tp hmm..nmpak lbh muda la u pakai songkok..hehe

    BalasPadam
  6. cam ustaz bru bgun tido? erm....
    ad peningkatan... ^^), senyumla.. hehe

    BalasPadam
  7. masa berlalu begitu pantas...

    BalasPadam
  8. hahahaha...tq tq.....ni gambar nak buat kad nikah..tensen siutt...kadi mintak...hahaha...tu pasal muka cam tu...tak reti nak senyum

    BalasPadam
  9. nampak cam brother jakim yang masuk meeting mata udah layu...hahahaha...

    BalasPadam