Chocolate Mois dan Red Velvet utk buka puasa ..

by - Ahad, Julai 14, 2013

 

Heehehe .. pandai wife amik kesempatan diatas pujian aku tempoh hari yang mana aku kali pertama merasainya dan amat sukakan rasanya .. aku mmg suka coklat nih !

Ada orang tak leh makan .. Ari tu ada kawan komen di FB , katanya dia cirit birit lepas makan chocolate mois ni tapi kes tu sangatlah terpencil. Mungkin tak leh makan coklat kot ? Wallahualam ..

Untuk aku dan keluarga , mmg ok jer .. Takde masalah . Kalau susu coklat , mmg aku akan cirit birit tapi itu tak membimbangkan aku pon .. hehe.. Ok , itu isu lain ..

Aku ada post gambar ni di FB tadi .. Ada kawan tanya dan berminat nak order. Bagi yang biasa beli di Petronas , harganya tak tetap. Ada yang RM5.00 - RM6.50 .. Size kecik jer .. Sat aku cari gambar tu balik ..

Ok , jumpaaa .. Ni diaaaa ..

 

Ok , yang wife baru amik tadi.. sizenya jauh lebih besar .. 1 kilo koooo !! Makan sampai pengsan !!

Disamping tu , dia ada amik Red Velvet .. Yang ni aku tak rasa lagi tapi ada kawan di FB tanya camana nak beli .. heheheh ..

Ok , aku malas nak jual kek ni tapi wife la beria nak buat bisnis ni .. Kedua dua kek ni dari ANIS yang dah popular tuuu .. hehehe .. Kalau berminat nak tempah , leh je tempah kat aku .. Tapi area KL dan Putrajaya je la .. Nak pos , jadi mahal sangat woo.. sebab pos main timbang kati punya woooo !

Cari aku di Fb ehhh kalau nak  .. hehehe ... atau email pon boleh laaa ..

You May Also Like

13 comments