Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 11 April 2010

CEDAR

Ada seorang sahabat blogger dari LEBANON , MR MSR , telah memberi aku award ...( klik sini ) .. terima kasih bro ! Dan aku perlu panjangkan award tu kepada geng geng lain .. aku nak panjang kan pun susah ... ramai sangat .. jadi aku bagi pada semua ... sapa sapa yang amik tu , kena ikutlah syaratnya dan kemudian bagitau aku sbb aku nak buat entri khas berkaitan tu ... Jadi skang aku menunaikan janji aku la..

Terima kasih kerana sudi amik ... Mereka yang amik tu ialah ;


LELORD

KELLA

MATA HATI

ANESZAILANI

Sekali lagi ... jutaan terima kasih dari aku kerana sudi mengambilnya ... huk huk .. terharu ... Blogger blogger baru patut contohi kerajinan diorng ni .. kenapa ? Sebab ini semua adalah untuk tambahkan lagi entri korang tu ... setiap benda kecik ada maknanya ...

2 komen :

Ena berkata... [Reply to comment]

Maaf en. Ben, sy masih baru dengan blog en. Ben nie.. mungkin n3 pasal nie sy dh terlepas.. kalo tahu sy pun sudi nak amik.. skrg leh amik lag ker ekk? :)

kella berkata... [Reply to comment]

mesti amik la.. dah offer kan..
lagipun award tu sangat best! berbaloi2 kalo amik!

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI