Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 21 Januari 2013

Alamanda , rumah keduaku ..

Hehehe.. mentang mentang pernah keje kat MM2H .. Siap tajuk pun gitu eh. 

Entah kenapa Alamanda tk penah bosan dgn aku ..Eh , aku yg tak penah bosan dgnnya .. Agaknya tenang kot terutama tengah bulan ..Heheheh..

Ni dtg nak cari makanan utk Qhaliff .. Nak cari ikan..Bagus utk otak dia ... hehe.. Utk otak daddy, dah terlambattttt..

Pastu nak g makan..... Lalalala ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 komen :

D Yatie berkata... [Reply to comment]

heheehehe. untung la rumah kedua alamanda... hahahahaha... mmg kemana2 berdua je la ye ngn whaliff? ayah arissa setakat bawa ronda naik motor boleh buat masa ni..hehehehe

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI