Alamanda , rumah keduaku ..

Hehehe.. mentang mentang pernah keje kat MM2H .. Siap tajuk pun gitu eh. 

Entah kenapa Alamanda tk penah bosan dgn aku ..Eh , aku yg tak penah bosan dgnnya .. Agaknya tenang kot terutama tengah bulan ..Heheheh..

Ni dtg nak cari makanan utk Qhaliff .. Nak cari ikan..Bagus utk otak dia ... hehe.. Utk otak daddy, dah terlambattttt..

Pastu nak g makan..... Lalalala ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 ulasan:

  1. heheehehe. untung la rumah kedua alamanda... hahahahaha... mmg kemana2 berdua je la ye ngn whaliff? ayah arissa setakat bawa ronda naik motor boleh buat masa ni..hehehehe

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.