Sabarlah sayang.. Daddy memang begitu.

by - Januari 22, 2013

Daddy sendiri pergi sekolah dulu , stokin lain lain color .. Apadahal , kan ? Bukannya ada org nampak pon .. Pastu di sekolah , semua pelajar berspesis jantan kabaret jer pon . Mana ada awek .. Melawa pon tak guna aih.. Nak cuci mata pun kena tgk cikgu .. Tu pun cikgu praktikal. Kalau ada yg cun .. Harap cikgu tetap , semua tunggu masa nak pencen jer .. hehe.. Tu memori masa dulu la.. Skang ni , tak dah .. Kot ??

Tang Qhaliff ni .. Aku ingat mmg sepasang pakaian dia ni .Sbb aku amik baju yg mmg dah disediakan oleh wife ..

Tapi bila wife aku tgk Qhaliff petang tadi sejurus aku jemput dia di opis dia , dia sendiri mengucap panjang .. Hahahaha.. Teruk betul laa daddy neh !!

Gambar yg aku post di Instagram ni , sorang pon tak perasan akan pakaian dia.. Last last bro ejamothman gak yg tegur .. Hahahaha.. Aku mampu gelak je laaaa ..

Ok apa ? Dari Qhaliff yg tamo berbaju seluar sbb panas .. Haaa.. Sekurangnya , berpakaian gak laaa .. kan ?

Hahahaha.. tak leh blah tul aku neh ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

7 comments

  1. tetap comel..salam singgah =)

    BalasPadam
  2. Muka pasrah lagi redha jer dgn daddynya...

    BalasPadam
  3. tapi tgk wrne mcm sme..haha..cume kontra..

    BalasPadam
  4. hahahaha. baru perasan. baju lain seluar lain..hahahaha. nasib baik sama kaler kuning walaupun lari sikit, dibuatnya baju tu warna hijau muda, memang dah tak senonoh dah..hahahaha

    BalasPadam
  5. nasib baik qhaliff tak pandai mengomen lagi hehee

    BalasPadam
  6. Ramai tak perasan sbb tgk muka dak Qhaliff..

    BalasPadam