Hati gundah jadi ceria hanya kerana si kecil !

by - Januari 22, 2013

 

Tu pun ada gak yang nak sepak terajang bayi ..  Haih… Apa punya manusia laaa gitu haa..

Aku sendiri tayangkan video ni pada Qhaliff, dia sendiri senyum suka .. Hehehe .. Dia yang sedang nangis pon leh senyum .. Apatah lagi kita yang dewasa ni ..

Keceriaan yang terpampang pada wajah  kanak kanak mmg memberi hati kita sejuta kepuasan .. Melainkan kita tak punya perasaan suka pada mereka .. Kesian ..

Aku , suka pada budak budak ni sejak dari dulu . Aku pernah bantu orang tua aku lepas sekolah dulu.. Jadi konduktor bas sekolah .. Berdirilah aku kat depan pintu bas tu .. Sambil sambil tu , layan adik adik kecil yang berhampiran dengan aku ..

Dan bila jadi guru sandaran , tahun satu aku paling suka masuk .. Hahahaha .. Suka tengok riak muka diorang bila tengok aku yang pura pura wat muka Hulk ! Hahahaha .. Pastu wat lawak la .. hehee..

Yang belum kawin tu , cepat cepat laaa .. Dari dok abis duit dating jer .. Simpan , masuk minang dan .. Selamattttt …

You May Also Like

12 comments

  1. seronok tengok qhaliff... :)

    BalasPadam
  2. Cutee. And first time dengar suara abg ben. HAHA.

    BalasPadam
  3. seronok tegok baby... tapi hati masih dalam dilema . ... layan anak buah pon ok gak ^_^

    BalasPadam
  4. hehehehe.. seronok tgk qhaliff..

    BalasPadam
  5. bro buat den nak kahwin je ni..hehehehe

    BalasPadam
  6. comel lah qhaliff, dia nampak terperanjat tp gelak. suka dgr suara baby;-)

    BalasPadam
  7. suka jugak budak kecik ni..lagi2 baby an..

    BalasPadam
  8. First time dengar suara abg ben , hehe :)

    BalasPadam
  9. hhihihihi. kan? bila anak tgk video sendri. dia sndiri yg sungguh2 happy. :D

    BalasPadam
  10. hehe...gelak sakan qhaliff yer. comelnyerr...

    BalasPadam