Gara-gara tidur petang..

by - Januari 21, 2013

Malam , mmg liat nak tidur .. Apatah lagi malam sebelumnya mmg dah tidur lewat .. Jadi, mmg payah nak tidur td ..

Maknya si Qhaliff dah bantai zikir, selawat dan apa saja yg boleh mendodoikan dia tp tamo gaaakk tdo walaupun mata dah bg signal ngantuk yg teramat sangat..

Hurmm .. Last last , wife suh bg buah pukulan terakhir. . Yup, video klip Devotee yg 3D tu .. Mmg lagu jiwang la.. Aku tgk berkali pun nyaris nak titis airmata.. Setia sungguh laki tu hingga ke akhir hayat bersama .. huhu ..

Dan , Qhaliff lena pas 3 kali ulang tayang ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

4 comments

  1. lagu apa ek? kumplan devotee nasid tu ek abang ben?

    BalasPadam
  2. Nnti jd mcm anak aku... terbiasa layan video dulu sblm tido...

    BalasPadam
  3. Ben, try install white noise kat hp. Pasang bagi dia dengar. InsyaAllah senang tido. Info lanjut di blog sy

    BalasPadam
  4. kanak2 memang suka dgn nasyid2 ni... adik mkcik pn kalau nk tdo 2 nk dgr lagu nsyid smpai btri habes...tdo nye tak pn....

    BalasPadam