Nangis sudah Qhaliff ..

by - Januari 29, 2013

 

-iklan-

Jangan salah sangka hanya orang berusia je yg mengalami sakit sendi, sakit lutut dan semua yg berkaitan sendi. Mitos je tu. Zaman skrg, org muda pun ade tau...jom tgk 5 golongan yang berisiko mengalami penyakit sendi . Klik SINI untuk baca lagi ..

_____________

 

Photo

Ada satu lagi rupa dia ketika nak ‘mujuk’ mak dia untuk datang ambik dia .. Sangatlah .. erm.. mmg tergelak la bila dia wat muka gitu. Belajar dari mana pun tak tau laaa..

Yang nangis ni gara gara aku tak kasi dia gigit kabinet tv tu ha.. Tak  tau la nape suka sangat gi situ . Nak kata cantik ada perasa madu kat situ , tak de la pulak .. Adeh ..

Apakah sbb dia tengok camana abang akak sepupu dia menangis dan gunakan trick tu ke atas orang tuanya ??? Hurmmmmmm …

You May Also Like

6 comments

  1. Alolololo...
    Comelnya muka nangis..
    Cebek je tu.... =D

    BalasPadam
  2. hahha...chomelss gila tgok Qhaliff buat muka lagu tu..hehe :D kesian dia xdpt gigit kabinet tb tu kan..haishh..hee

    BalasPadam
  3. Cian dia... nangis sampai merah mata ngan hidung

    BalasPadam
  4. gatal gusi kot...sbb 2 dia nk menggigit...

    BalasPadam