Cik Embun ..

by - Januari 23, 2013

Alhamdulillah .. Dapat sorang lagi anak buah .. Ammar dah jadi abang .. hehe .. Sorang lagi akan gelar aku Che Ben .. hehe..

Aku di rumah adik ipar.. Hehe.. Masa nak masuk taman perumahan ni  td , pak guard yg bukan warga tempatan menahan dan tanya tujuan aku ke sini . Siap tanya alamat segalanya laa.. Pastu suruh aku tulis butiran di dlm buku register..

Huh.. kena tulis sendiri ?? Hehe.. okeh... Nama ?? Aku tulis CIK EMBUN dan semuanya tak betul kecuali no plat kereta je yg betul .. hehe..

Nasib ler..sapa suh aku tulis sendiri .. lalalala..

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

6 comments

  1. hahahaha funny!!
    tp bahaya gak, nak nye ada kecurian atau pecah rumah pada hari cik embun dtg situ, nanti kena soal siasat plak hehehe..

    BalasPadam
  2. haha.. kejam gilak. tapi best gak buat camtu..

    BalasPadam
  3. Btul mmg bahaya tu cik embun... Siap nanti!!!

    BalasPadam