Jangan pandang ringan ...

by - Januari 24, 2013

Qhaliff dok tidur kat atas tu .. Lenaaaa .. Sapa jaga dia kalau aku dok ralit dgn laptop dan wife nak memasak ??

Tak pe .. pk positif.. Lena .. Mesti lama tdo tu .. Tp kalau dia jaga tanpa kita sedari ? Mesti dia akan merayau dlm bilik tu. Kalau jumpa sesuatu yg mampu mengancam nyawanya ??

Fikir panjang panjang setiap perkara. Pikir pendek , jadi cam dalam gambar tu. Bukan kehendak kita tp kita mampu elakkan ... Guna akal !

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

8 comments

  1. assalam, mmg tak pernah buat mcm tu...mmg bahaya dan fikirkan keselamatan anak2

    BalasPadam
  2. mmg ramai parents yg masih x sedar...riso sgt2 kn...

    BalasPadam
  3. thanks bro.. nanti den dah ada anak, den akan jaga sungguh2.. :)

    BalasPadam
  4. malaysia sekarang dah tak selamat .

    BalasPadam
  5. apa pun situasi kene fikir. bahaya xkira tempat and masa...

    BalasPadam
  6. jaga elok2 qhaliff tuu abg ben. qhaliff tuu comel sangat :D

    BalasPadam
  7. Walau pun dalam rumah, kena sentiasa berjaga-jaga Ben.

    BalasPadam
  8. maybe diorg rs senang dpt anak tu psl buat mcm tu...moga dijauhkan sifat tu dari saya ameenn...

    BalasPadam