Sudah jatuh , ditimpa ..

by - Januari 30, 2013

Lebam smlm lom hilang ... Tambah pulak dgn gigitan nyamuk .. Haih .. Qhaliff pon satu hal .. Leh dia biar je si nyamuk tu gigit dia ?? Aku nampak , nak tepuk tak sempat .. Sempat kalu , confirm cap tapak tangan pulak kat muka dia .. adeh ..

Bila ingatkan nasib orang lain .. aku bersyukur ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

6 comments

  1. Nyamuk geram tengok qhaliff . Sebab nyamuk kiss qhaliff . haha

    BalasPadam
  2. Macam anak saya gak, sedap je nyamuk tu hisap darah dia..ok bro g farmasi, cuba beli krim/losyen atau pelekat untuk kanak2 bagi elakkan dari digigit nyamuk..cubalah, saya dah cuba kat anak saya so far ok jer..memang khas untuk kanak2..

    BalasPadam
  3. comel je dia tidur alahai

    BalasPadam
  4. nyamuk-nyamuk tu bagi salam perkenalan tu.. bila dah dapat rasa, pasni nyamuk2 tu takmo cium dak Qhaliff dah.. hehehe..

    BalasPadam
  5. alahai comelnya qhaliff ni... ;)

    BalasPadam
  6. ala naughty tau nyamuk nie isap darah qhalif...cuba abg ben beli gelang nyamuk..kat guardian ada jual..memang nyamuk tak berani dekat la

    BalasPadam