Cam pelik jer perlawanan tu kan ?

by - Januari 19, 2013

 

Aku tonton buat pertama satu perlawanan  liga yang kembali menjadi sebutan setelah mengalami zaman kemelesetannya akibat perbuatan tamak ingin cepat kaya atau ??

Hurm.. Permainan bagi aku , ternyata berbezanya berbanding satu tika dulu ‘mereka’ menarik kembali keistimewaan tersebut dan liga kembali suram dan banyak gol-gol yang dihasilkan  ‘mengarut’ dari menarik ..

Maaf cakap la yer .. Tapi itu yang aku rasa .. RASA yer .. Bukan tuduhan atau fitnah yer .. Ada beza yer .. Sekadar pendapat yer .. Jangan marah yer ..

Untuk perlawanan malam ni , aku rasa tersangat sangat pelik melihat perjalanan perlawanan .. Pemain bersungguh-sungguh tapi .. Macam ada yang tak keja .. Hurmm ..

Antara sebab aku malas nak tengok EPL ialah bolasepak ialah satu perniagaan .. Memang mati nafsu aku nak menjerit tiap malam minggu ! Mungkin ada yang anggap ianya sekadar hiburan tapi maaf la .. Kalau kena bayar untuk menikmati hiburan tu , aku tak berminat dah !

You May Also Like

3 comments

  1. Mcm tu lah nmpk gayanya bola musim ni..:(

    BalasPadam
  2. then tengoklah game yg betul-betul main, bukan yg hanya main-main..
    EPL dan cerita tentang duit, jual beli semua ni mmg benda biasa. Ada duit, semua menjadi pada mereka. tapi kita sbg penonton dan penyokong tetap mengharapkan permainan yg hebat + berkualiti dr mereka.
    "Ada duit, kaya, hebat & tampil menarik serta memikat"

    BalasPadam