Lega tengok dia ..

by - Januari 30, 2013

 

Tadi gi klinik . Doktor , sangatlah tidak mesra berbanding yang aku gi tempohari .. Yang ari tu , walaupun dah malam , dia check sungguh sungguh .. Gi klinik swasta okeh ! Bayar , bukan free !!

Photo

Tak kisahlah .. Asal Qhaliff sihat .. Walaupun doktor sarankan tadi nak amik darah padahal demam dia dah ok pon .. Takut denggi katanya.. Amboi.. Simptom lain tkde pon .. Cuma demam jer.. Hurmm.. Tapi batuk dan tekak ada sikit merah. Makan ? Hahahaha .. Siap berebut ngan bapak dia lagi ada laaaa ..

Yang tersembam  pagi tadi punya kesan , pon dah ilang.. Tinggal ciput je .. Ok laaa.. Tadi petang pon nyaris nak jadi lagi ! Nasib baik aku dah standby disisi dia .. Haihhh … Anak jantan sorang neh !

Photo

Photo

Tak pe la Qhaliff.. Esok kita gi lepak umah tok eh .. Sana leh main ngan abang Danish ngan akak Dania .. Hehe.. Takde la boring sengsorang jer .. Main ngan daddy , asik kena lambung jer.. Hahaha .. Daddy wat bahan senaman jer.. 10 kg wooo ! Naik muscle aku .. hahaha ..

You May Also Like

8 comments

  1. alolo.. cian qhalif.
    cepat2 sembuh ye qhalif.
    sonok tgk gelagat ben dgn qhalif ni.
    :)

    BalasPadam
  2. lain sikit rupa anak bujang tecik ni bila x sihat...yang jatuh tersembam tu nasib x kena mata...aunty dah risau jer tadi... hu hu hu...

    BalasPadam
  3. haha.. usah risau.. laki kuat !! kasi je qhalif minum tongkat ali.. bahahaha..

    www.longoi.com

    BalasPadam
  4. dulu masa dok nilai, suka g klinik an-nisa kt tmn melati. mesti request doc suraya.. sanggup datang ikut timetable dia. sebab dia best..explain dgn detail, layanan superb.. xtau la ade lg ke x doc tu kat situ

    BalasPadam
  5. moga Qhaliff cepat sembuh hendakNYA..
    geeerrraaammm nengok dia.. ;)

    BalasPadam
  6. haha mesti aktif dan lasak dia ni

    BalasPadam
  7. alahai kembung ja muka qhaliff, alhamdulillah dia okey ja ^^

    BalasPadam