Mengamuk pagi pagi !

by - Januari 28, 2013

Masih panas lagi badan dia .. Mengamuk tadi dia .. Mengantuk tapi tak leh nak tidur .. Panas sangat kot .. Yelah , dengah dia sendiri dok panas .. Suhu sekeliling yang panas … Menangis tak henti sedangkan sebelum tu dok lena tidur ..

Nak tak nak , wira negara ni jugak g settlekan .. Oh , ni kat rumah adik ipar aku .. Sini lama dah tak hujan sedangkan kawasan berhampiran hujan lebat boleh dikatakan setiap hari .. hehe ..

Bawak masuk Qhaliff dalam kereta .. Hidupkan aircond.. Pastu pusing keliling taman .. Lenaaaa … Hurmmm .. Kensel nak gi IKEA ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

7 comments

  1. Akhirnya wira negara jugak yang dicari dak Qhaliff.. ;)

    BalasPadam
  2. kesian kat qhaliff, moga cepat sembuh

    BalasPadam
  3. Kesian qhaliff . Nak tumbuh gigi laa tu sebab tu asyik demam je . Semoga cepat sembuh yer qhaliff :)

    BalasPadam
  4. If panas lmbt turun bawa bby mndi air suam..siram kepala..tp make sure kering kn cpt2 kepala tu..klu pns dlm 2/3 days x hilang2 wlu dah mkn ubat...better bwk g klinik or hspital..takut infection...

    BalasPadam
  5. Kalau boleh jgn biasakan bawak naik keta dulu baru tidokan Qhaliff.

    BalasPadam
  6. kesian Qhaliff..dah cuba sapu air asam jawa pekat kat kepala blm..daun bunga raya pun boleh.. ;(

    BalasPadam