Cinta terhalang Shaarnaz-Shila ?

by - Januari 31, 2013

Waaaaaa .... Ni benar benar drama..Hehehe..Apa pun , jgn ikut perasaan ..Kena bijak guna akal dan bertolak ansur..

Jangan terbawa bawa karektor ke luar lokasi ..hehe ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

11 comments

  1. Memang nak tengokk part ni pun :D Thanks abang Ben postkan :)

    BalasPadam
  2. Shila laa bang ben oiii ! Haha . Shaarnaz nie memang perangai macam nie . Penolong pengarah pun dia cekik . Isk isk isk ..

    BalasPadam
  3. lah begitu pulak, berchenta nampak bersungguh..tetiba begini pula..takpe yakinlah jodoh maut semua ketentuan Allah

    http://welovesusuibu.blogspot.com/2013/01/set-penyusuan-shaklee-paling-bajet-gila.html

    BalasPadam
  4. kalau saya jadi mak bapak shila ni pun saya xbenarkan anak saya kahwin dgn org yg baran cam Sharnaaz tu. belum kahwin dah mengongkong, kalau dah kahwin harus kena tambat kat rumah nanti.

    BalasPadam
  5. bertolak ansur dalam perhubungan kalau tak suka ckp dgn anak dia sendiri jangan kawan dengan pasangannya skrg..nie kulu kilir sama apa taknya....aptb

    BalasPadam
  6. Biarlah dia, berDoa SYUKRAN!

    BalasPadam
  7. hoho..drama dah nak mula..nantikan kemunculannya..

    BalasPadam