Awana Seafood Sg Soi , Kuantan ..

by - Januari 17, 2013

Awana Seafood  ni terletak di Sg Soi. Kira nak menghala ke Pekan , pasti akan bersua restoran ni ..

Tempat ni dicadangkan oleh blogger masakan yang popular , kak 0Ummi Zaihadi (http://ummizaihadi-homesweethome.blogspot.com/ ).

Selesa tempat ni .. Walaupun ada yang cadangkan ANA IKAN BAKAR tapi menurut sumber tempat ni pon sama sedapnya dengan ANA tu ..

Dan bagi aku , paling penting adalah keselesaan  dan kebersihan . Order , sampai dan tiada masalah komunikasi .. Harga pula , mmg berpatutan bagi aku.. Kalau kat KL , terduduk jap la bila tengok bilnnya dengan makan sebegini rupa .. heheheh ..

Patutlah ramai suka turun Kuantan .. Banyak tempat makan yang menarik di sini ..

You May Also Like

6 comments

  1. pernah makan tempat nie..memang sedap...makang ikang bakar..

    BalasPadam
  2. Biasa la..tempat dekat dengan laut + pantai. Tu yang banyak kedai ikan bakar area kuantan. Kalau kat tanjung lumpur, banyak pilihan kedai ikan bakar.

    http://www.zulhairiseman.net/life/
    http://www.zulthebookseller.com/

    BalasPadam
  3. sedapnya..nk pegi jauh plak..huhu

    BalasPadam
  4. Bila2 dtg boleh pekena sini lg Ben, xyah akak masak...kan...kan abg aji kan...*hehe x mahal pun kan..*

    BalasPadam
  5. Bila2 dtg boleh pekena sini lg Ben, xyah akak masak...kan...kan abg aji kan...*hehe x mahal pun kan..*

    BalasPadam
  6. x mahal eh? ala ben datang tak bg tau pun..

    dah lepas rumah kami dah tu... kalau tak leh jumpa dengan budak bulat tu...

    BalasPadam