Sian , bapak aku ..

by - Januari 23, 2013

Hurm... Aku g amik surat khabar dlm bas sekolah bapak aku ni sbb nak baca.. Bila bukak je bas ..hurmmmm...Panasnyaaa..

Tak tau nak kata apa..kasihan menjengah diri.. Teringat aku sewaktu aku sekolah rendah .. Naik ngan dia hingga tamat persekolahan..

Hurm..

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

6 comments

  1. berapa umur bapa a.ben? mmg kesian kt pemandu bas yg lagi2 bas tu dh uzur....lagi2 x ada aircon....:(

    BalasPadam
  2. abh aku bawak teksi.. skrg ni teksi tu dok simpan jer sbb teksi zaman dulu dgn zaman skrg dah lain... org nak naik teksi mesti nak cari yg selesa punya... yg old school org takmo naik dah...

    BalasPadam
  3. ade rezki lebih, bole bantu org tua kita

    BalasPadam
  4. Walaupun old school tapi masih gah di atas jalan raya.. seat pun cantik..

    BalasPadam
  5. jangan lupe ayah sama sekali..die juga membesrkn kite..ayah pun bersusah payah mncari reziki..=)

    BalasPadam
  6. dulu sy berazam nak jaga mak lps habis belajar.
    takkan bg dia keje, akan tanggung dia sepenuhnya & takkan bagi dia hidup susah lg.
    tp Allah lagi menyayangi arwah mak.
    tak sempat sy habis belajar kat U, mak dah pergi mengadap-Nya.
    arwah ayah dah takde since sy umur 13 tahun lg.
    so pada yg masih ada ibu bapa, hargai lah mereka sementara masih sempat & masih ada waktu. :)

    http://ninimohd.blogspot.com

    BalasPadam