Nasi kerabu dan dagang best dari Kak Ummi Zaihadi !

by - Januari 18, 2013

 

Serius ! Sedap ! Wife siap kata , nasi saja pon dah sedap .. Tu yag nasi dagang la.. Tak sempat nak ambik gambar .. Tau tau tinggal tulang ikan je.. Hehehe .. Sedap weh ! Makan kat hotel ni , hurmm.. syukur je la .. Syukur pun , kita bayar.. Bukannya orang bagi .. Cam tak berbaloi dengan bayaran. Tapi , tak pe la.. Janji kenyang ..

Berbalik pada nasi kerabu dan dagang tu .. Hurmm.. Sedap ! Bukan sebab kak Ummi dan suaminya taja tapi mmmg sedap ! Menurutnya , kedai makan yang jual tu mmg laris setiap hari .

Ikutkan pagi ni mmg nak g makan sekali dengan dia tapi Qhaliff buat aksi stuntman lak dalam bilik .. Tak pasal pasal teriak dan semua sekali sambung tidur ! Huhuh ..

Dalam kul 10 lebih , kak Ummi dan suaminya datang .. Tapaukan nasi dagang dan kerabu untuk kami anak beranak .. hehe .. Terima kasih.. Wat susah susah jeeeer ..

Hehehe .. Datang nak geget pipi Qhaliff yang macam sorok bola golf kat pp dia tuuu .. huhu .. Jangan kata diorang , aku sendiri pon asal dukung je , mmg gigit pp dia .. huhu ..

Pipi aku masa kecik tuuuu .. hahahah .. Nak jugak kredit eh ? Hehe ..

You May Also Like

13 comments

  1. serius mmg nmpk sedap nasi tue.....

    BalasPadam
  2. tiba2 rasa lapaq pulak..huhu..pp Qhaliff cm nk cubit2 je..hihi

    BalasPadam
  3. nampak macam sedap je,hehe =D

    BalasPadam
  4. Nampak best...
    Tu la kalau dapat pipi Qhaliff tu....
    NyumNyum..... =P

    BalasPadam
  5. Nampak best...
    Tu la kalau dapat pipi Qhaliff tu....
    NyumNyum..... =P

    BalasPadam
  6. kat mana kedai makan tu?Mmg nmpak sedap..

    BalasPadam
  7. kat mana ye jual.. nk beli gak :)

    BalasPadam
  8. FAVOURITE NASI KERABU BANYAK ISI...KAT MANA KEDAI NIE..?

    BalasPadam
  9. Qhaliff.. qhaliff... kelat je mukanya... hehehe....

    BalasPadam
  10. hari2 mesti nk tengok qhalif cute2 ja...bila la dapt jumpa qhalif nie...p alamanda pown x pnah jumpa hihihj

    BalasPadam
  11. Lapaq plak tengok nasik kerabu tu ha..

    BalasPadam
  12. kat mana ek jual nasi kerabu ni?sdapnye nmpk..teringin la plk..biasa bli mkn xsdap lngsung..huhu..

    BalasPadam