Qhaliff vs Ammar ..

by - Januari 20, 2013

Adusss .. penat nak layan dua dua ni ..Yang sorang , macam dah boleh berjalan padahal merangkak je baru .. Yang sorang dah buat mcm rakan sebaya .. Aduhhh.. Pening gue dibuatnya..

Qhaliff ,smlm .. liat benar nak tidur ! Kul 2 lebih baru lena gara gara nak main ..Walaupun tanpa Ammar , dia layan kepala dia sendiri .. Abis umah makcik dia , dia selongkar ..

Dua dua ni kalau bersatu time makan , mmg tak jadi makan aku.. Jadi , kena pisahkan .. Pastikan dua dua ada makanan sendiri ..Baru nyaman .. Tapi sebentar jer .. Pastu pakat berlawan semula..

Tak sedar diri gak yg kecik ni haaaaa..

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

0 comments