Kena gi klinik lagi .

by - Januari 31, 2013

Hurmm .. sian dia .. makan tetap makan tp mcm kurang nak sangat .. Hari tu tekak dia merah skit .. Doktor dah bg ubat ..

Petang karang nak g klinik balik utk pastikan demam campak tp otai kata mmg campak .. Otai tu mak aku ler ..

Hurmmm .. cuti kena duk umah je.. huhu.. nasib baik cuti ..

Published with Blogger-droid v2.0.10

You May Also Like

10 comments

  1. orang kata, jangan bagi kene kipas sangat bang... takut tak kuar semua campak tu... nanti sya tanya ayah mentua pasal daun pokok yang dpat mengurangkan miang kat badan

    BalasPadam
  2. he will be fine soon abg ben

    http://welovesusuibu.blogspot.com/2013/01/energizing-soy-protein-jual-harga-ahli.html

    BalasPadam
  3. laa..siannye qhaliff kan.bagi susu ibu byk2 biar die cpt sket lwn penyakit die.klau nk kurangkn skt tekak ambil halia yg da tumbuk.pstu air dia cmpur ngn madu.bg qhaliff minum.Insyallah akan sembuh.bg sket jek po cukup

    BalasPadam
  4. kecian Qhaliff.. pray for your speedy recovery ok baby.. :)

    BalasPadam
  5. Cian Qhalif.... Tak pe... Nanti baik lah tu....

    BalasPadam
  6. demam campak..tak pe nanti bagi Qhalif makan ubat banyak2

    BalasPadam
  7. masyaAllah Allah tengah uji Qhaliff ye syg..sabar ye..Qhaliff sabar Allah bagi pahala banyak2 tau.. :)

    BalasPadam
  8. moga Qhaliff cepat sembuh hendakNYA.. ;)

    BalasPadam
  9. nampak sangat muka sakit tue...ciannya..cepat sihat ye qhalif

    BalasPadam