Bila Qhaliff sibuk nak bercakap ngan daddy !

by - Januari 18, 2013

 

Hehehe .. Saja kasi teleng kepala korang .. Hahahah .. Malas nak edit kat FB tu haa .. huhu .. Jangan marah aaa …

Tengok la bebelan dia .. Gini la dia bila takde orang lain atau bila dia dah mula mesra dengan seseorang tu .. Semua baby gitu kan ? Tapi Qhaliff teruja geng dia.. Tu yang dia bising sngat tu .. huhu ..

Semua ni , kenangan untuk dia nanti. Bila dah besar , tengok sendiri camana dia sblm reti nak bercakap. Skang ni pon , kalau tunjuk balik video ni kat dia , dia ketawa suka .. Huhu..

Aku , cuma ada beberapa keping gambar saja untuk dijadikan kenangan .. hurmm … Nasib baik ada gak kan ?

You May Also Like

13 comments

  1. alolo tomel ny dia ! ! heh geram tgk pipi dia tue :)

    BalasPadam
  2. Ya ALlah, comelnya dak Qhaliff nih !! Hensem tol :D

    BalasPadam
  3. qhaliff try nak nyanyi tu bro.. hehe

    BalasPadam
  4. alolo...comel sangat ni.....^^

    BalasPadam
  5. ee.. comelnya qhaliff.. seronok tgk die excited!

    BalasPadam
  6. alahaiiiiii comelnya Qhaliff, geram tngk dia ketawa....membebel yg menarik, takde boring2 punya....he3..

    BalasPadam
  7. espresi keterujaan dan kegembiraan Qhaliff.. :)

    BalasPadam
  8. Uina pipi tuu! Rsa nak gigit jee. Hahaha. So cuteee :)

    BalasPadam
  9. Alalala..comellll!!!!

    BalasPadam
  10. hihihi geram tul..ilang ngantuk tgk si qhaliff ni :)

    BalasPadam