Jangan salahkan mak bapak !

 

Sian anak aku … huhu.. Dah bekas lebam tambah ngan gigitan nyamuk ..

Tak pe.. tulah keturunan Ashaari ! Hahaha .. Memang lasak ! Semua anak buah aku yang jantan gitu. Takde lebam , bukan jantan .. hehehe… Lembut lembut , letih gak..

Memang la…. baby lagi .. dah nak wat camana kan ? Dia yang nak merangkak .. Kang dok kawal , dia tak explore dunia dia .. Segalanya dikawal dek komando .. huhu ..

Dah letak ubat tadi .. Mak aku letak .. Dia kata ok.. Anak buah aku yang suka terjun katil dan tergolek kat padang tu , ok je bila taruk tu .. Apa ke nama dia ? Aku pon tak tau .. hehe ..

Nampak cam kena dera je dia .. Hehehe .. Tak pe .. Qhaliff , ni kesan dari tamo dengar cakap daddy ! Kalau alasan takde akal , ok lagi .. Nanti dah ada akal pon tamo dengar .. belek belek la gambar ni yer !

11 ulasan:

  1. alahai...kesian nyaa Qhaliff...

    petua klu lebam2:

    ambik bawang putih, titik sikit bg hancur. minyak yg keluar tu sapu kat tempat lebam. In sha allah, akan kurang lebam tu.

    BalasPadam
  2. biar dia rasa sakit. baru dia tahu apa tu erti kehidupan. hahahha

    BalasPadam
  3. ala keciannya qhaliff... tapi betul gak kan,,, kekadang budak kalau tak rasa sakit, dia tak tahu benda tu tak boleh main.... nasib baik takde ape ape...

    BalasPadam
  4. yer la..qhaliff dah macam mangsa penderaan...ishhhhhh...

    BalasPadam
  5. ...takpe, lebam sikit. Nanti Qhaliff dah besar, jangan bertumbuk pulak yea...

    BalasPadam
  6. budak2..xkena gigitan,xnampak kejantanan dia...hehe

    BalasPadam
  7. bravo.... hahaha standard lah budak lelaki.... saya ada 3 anak lelaki... pening-pening....

    BalasPadam
  8. budak2 kalau takde lebam tak sah.. tak kira laki ke pompuan.. kan? :)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009