Jelajah Blog : Nur Ain Qistina

by - Rabu, April 14, 2010

Yeeahh .. lunch .. boleh update 10 entri.. ada sejam.. go ben go .. kul 3 ada meeting IT lak .. kena segera neh ..


" Saya ingin sangat mempunyai follower yang ramai tapi tak tau cara terbaik menarik pembaca blog datang ke blog saya. Lagipun.. kalau nak difikirkan..saya menulis blog peribadi..kisah kehidupan kami..tak yakin ramai orang sudi nak baca pun. Saya pun teringin nak dengar pendapat otai blog tentang blog saya.. sangat teringin..

Jadi En Ben.. jangan lupa tinggalkan coretan eh buat saya.. kasi ilmu sikit supaya blog saya lebih mantop akan datang..itu saja.."

Hurm .. menurut pihak pihak tertentu , jumlah follower tidak menentukan kepopularitian blog tersebut .. Belum pasti mereka ini akan singgah ke blog kita selepas add kita tu .. Betul kah ?

Bagi aku , ok jer .. kalau nak kasi semangat , jumlah follower tu memainkan peranan penting ! Tu bagi blogger baru la .. kenapa jadi gitu ? Pengaruh dari FB dan sosial network yang lain ( ms. fs dll ) .. Jumlah frenz dalam list menunjukkan ' sesuatu kelebihan' berbanding orang lain .. betul tak ?

Padahal , fren tu bukan pon selalu sangat buka profile atau blog kita .. cuma sekadar add je .. tak kisah la ..mana mana asalkan gembira ..

Memula saya berblog , saya sndiri tulis kisah hidup saya .. kegiatan harian malah apa yang saya bedal pun saya citer .. Er.. saya lak .. aku .. hehe .. pasti ada orang baca sebab setiap kehidupan seseorang tu berbeza .. takkan sama .. kan kan ?

Ok ..berbalik pada blognya , bagi aku blog Nur Ain Qistina ni tiada masalah .. walaupun nampak cam 'semak' namun tersusun ... I LIKE !

Ok ... jgn cita banyak... jom >>> NUR AIN QISTINA

You May Also Like

1 comments