3 Ayahanda Blogger

by - Khamis, Julai 25, 2013

 

Takde kaitan dengan mana mana pertubuhan atau persatuan melainkan persatuan blogger blogger sedunia atau lebih dikenali dengan WBBBBBBBBBBBBPW  .. Haa.. kira betul betul B tu.. B tu mewakilli negara yang ada blogger berdaftar dengan Kementerian Perumahan dan Asas Tani di negara memasing .

Ok , kenal dua lagi blogger tu ? Dua dua tu top of top punya laaah .. tapi tak leh top on my top .. bahaya .. hahaha … Menariknya kan , 3 ketiga tiga baby ni , lahir pada tahun yang sama .. Anak blogger Enriqazz , lahir bulan 4/2012 , anak blogger Ujang , bulan 2 dan Qhaliff bulan 4 .. Ini bermakna anak Ujang wajar dipanggil Kak Long .. ahaha .. Qhaliff no 2 dan anak Enriqazz , bongsu ! Heeee…

Apa yang dapat diperhatikan semalam , mmg ayah ayah inilah dok pegang anak sewaktu ibu mereka makan sambil berborak dan juga waktu gi solat Maghrib. Tapi Qhaliff , ramai pulak dok pegang maka aku amik kesempatan itu untuk gi berborak dan mengorat ! Waaaa.. cari pasal nampakkkkk .. Gurau jer ..  er , tang mengorat tu aku bergurau.

Apa punya ,majlis Iftar di MATIC , Jalan Ampang semalam mmg best.. Aku , kali pertama berbuka di luar semalam. Ikutkan aku mmg malas nak buka di luar , leceh tapi aku tau pihak MATIC mmg akan menyedia surau besar untuk tetamu bersolat ..

Terbaekk !

You May Also Like

8 comments

  1. abg ben..ni anjuran sape bukak pose??
    ke MATIC memang ade offer buffet untuk bulan pose ni??

    makasey2

    BalasPadam
  2. nnti anak2 ley truskn legasi ayah2 jd blogger pemes :)

    BalasPadam
  3. acik nampak pusat dia lah.. kehkehkeh.. ;)

    BalasPadam
  4. dan... anak yangbaik lahir bulan 10
    bongsu gak neh... heheheh

    BalasPadam
  5. Generasi penerus calon Blogger masa depan yang hebat dan top. Salam cemerlang.

    BalasPadam
  6. wahh..mesti tak perasan Dr Fuh kan?wakakkaaka :p

    BalasPadam