Beraya dengan LAZADA ..

by - Selasa, Julai 30, 2013

 

Dulu , aku selalu nampak iklan LAZADA ni di Facebook tapi belum pernah masuk ke laman web rasmi mereka iaitu LAZADA.COM.MY . Maka hari ni , buat pertama kali aku masuk ke sana untuk ‘ lihat’ sendiri apakah kebenaranya yang pernah aku dengar mengenainya iaitu mereka menjual produk dengan harga diskaun yang cukup berbaloi ..

2013-07-29_1234

Seperti yang korang tau , aku kan baru je beli power bank tapi bukanlah beli di Lazada sbb aku tak tau lagi pasal Lazada ni .. Bila aku masuk tengok di laman web mereka , ternyata produk yang dijual di sini sangat menarik perhatian aku dan jauh lebih murah dari beli di luar sana .. maksud aku beli kat kedai la .. Tak caya ? Leh gi SINI utk tengok sendiri !

Produk yang mejadi ‘hot’ ketika ini ialah  :

Double Sided Pan

 remico-8423-162601-1-product

Garment Steamers

clip_image002

 

Lomo Camera

clip_image001

Tablets

clip_image002

 

Aqua Pix Waterproof Camera

clip_image004

Sempena Aidilfitri yang bakal menjelang nanti , LAZADA ada buat promosi khas utk mereka yang tercari cari produk utk meriahkan lagi sambutan raya ni .. hehehe ..

syoknya_raya_blogpost

Macam macam produk ada  di Lazada ni .. siap dengan diskaun yang berbaloi sekali .. Antara barangan yang ditawarkan termasuklah peralatan dapur, barangan bilik tidur, buku agama dan buku masakan, fesyen serta tawaran eksklusif barangan elektronik.

Terpikat ? Aku pon.. tab dia murah murah tuuu .. huhuh.. Macam nak beli satu je utk Qhaliff .. amacam ? Camana nak beli ? Tonton video Youtube ni untuk mengetahui cara cara membuat pembelian di Lazada ..

Bagaimana pulak dengan penghantaran ? Perkhidmatan pembelian secara online yang disediakan oleh Lazada termasuklah penghantaran percuma ke seluruh negara termasuk Sabah dan Sarawak , dasar pemulangan dan pertukaran dalam masa 14 hari serta jaminan harga terendah , dan pada masa yang sama mengekalkan jaminan penuh pembuat untuk semua produk mereka.

Perkhidmatan bayar waktu terima turut disediakan di Lembah Klang dan sesetengah kawasan di Semenanjung Malaysia. Para pelanggan boleh menyemak sama ada mereka layak dengan memasukkan poskod mereka semasa mendaftar keluar ..

Amacam ? Tengok jer lagi ? Gi la masuk dan tengok apa produk yang menarik hati.. kalau berkenan , tunggu apa lagi kan ? Heheee ..

You May Also Like

3 comments

  1. takut nak beli online gini tp hari tu kawan kita beli mesin jahit. safely arrived. dah plan nak beli jugak something kt sini. hehehehe.

    BalasPadam
  2. Sorry nak cakap, servis after sale macam hampeh.

    BalasPadam
  3. dah pernah terkene, servis mcm hampeh jgk...dkt sebulan baru dpt brg, sakit ati.

    BalasPadam