Layari Internet Tanpa Had dengan Hot Tiket Internet

by - Selasa, Julai 30, 2013

 

poster 20x30

Tak lama lagi dah nak Raya dah. Setiap tahun aku pasti akan balik ke kampung di Kelantan untuk beraya dengan seisi keluarga di sebelah wife. Tak sabarlah nak meluangkan masa bersama keluarga di kampung. Kalau dulu tu memang susahlah nak bertemu dengan ahli keluarga yang lain melainkan ketika Hari Raya. Dengan adanya internet, kalau rindu dengan mak ayah mertua  di kampung tu bolehlah ‘video-call’ nenek menggunakan Skype.

Tapi, tak semua kampung ada capaian internet lagi. Ada sesetengah kampung yang masih takde internet. Untuk generasi muda-mudi yang sentiasa melayari FB, Twitter, Instagram mesti ramai yang akan kecewa dengan problem ‘no internet connection’ di kampung. Macam manalah kita nak update makanan raya kat instagram kalau takde internet? Atau tweet kat kawan “selamat hari raya”?

Berita baik buat mereka yang ingin senantiasa berinternet di Hari Raya Aidifitri nanti .. 24 jam dengan berinternet tanpa henti gitu .. Er , macam aku gak la.. hehehehe .. Apakah berita baik itu ? Hehehe ..

Sempena Aidilfitri , NEW Hotlink Internet Hot Ticket memperkenalkan UNLIMITED internet !! Maknanyaaaa , korang atau aku boleh melayari internet tanpa had dengan harga yang murah iaitu RM15 and dan boleh guna selama 15 hari ! Kiranya sehari RM1 ..

Kuota yang diberi ialah 500MB tapi bila dah penuh 500MB tu tak bermakna korang tak leh berinternet dah ! Masih boleh cuma kelajuannya tidaklah selaju sebelum itu tapi bagi aku , kalau guna untuk check FB sikit-sikit , Whatsapp ,atau Instagram, ok dah tu, kan ?

Kalau nak kekalkan kelajuannya , beli 2 Hot Ticket. Bila beli 2 , boleh tebus dan dapat FREE 2 piece KFC chicken ! Hehehe… Ok la kan ? Beli dan guna sewaktu raya nanti .. Macam macam nak upload gambar dan cerita di Timeline FB korang .. Jadi dah standby awal awal .. Tak de nak pening kepala dah ..

Tunggu apa lagi ? Dapatkan Hotlink Internet Hot Ticket di dealer yang berdaftar berhampiran anda sekarang ! Untuk keterangan lebih lanjut , sila ke SINI ..

You May Also Like

9 comments

  1. RM15 untuk 500Mb utk 15 hari?? wah murah tu...!

    Digi RM15 utk 450mb utk 7 hari shja..

    Tapi laju tak kalau dah untuk 15 hari?

    BalasPadam
  2. jimat dah tu hot ticket. wojikk beli.huhu

    BalasPadam
  3. hahaha. raya ni kompem blog bro sentiasa berupdate kan. hahaha

    BalasPadam
  4. Update blog tu penting walaupun bercuti.

    BalasPadam