Dunia blog menemukan aku dengan mereka ini ..

by - Isnin, November 15, 2010

 

Alhamdulillah.. selain $$  , aku bersyukur sejak aku berblog ni aku ada ramai kawan kawan baru .. Kalau nak tulis kat sini , mmg tak terkira ramainya . Kalau boleh aku nk je jumpa semua orang dengan buat gathering.. tapi aku takut aku tak mampu buat .. Yelah , kita cuba yang terbaik  tapi ada yang tak puashati kan ? Maka dari timbul masalah itu dan kembalinya kepada aku maka aku lebih rela jumpa bila 'rezeki'  seperti aku jumpa blogger Ezzu Raza di ERL  ..

Seperti ada yang korang tau dalam entri entri lepas , aku pernah jumpa blogger popular dari pelbagai kategori blog.. Aku nak je tulis nama semua tu tapi ramai sangat.. kang terlepas pandang ada lak yang terasa .. Hehe.. maaf yer..

Selain dari tu , aku dapat ramai lagi kawan baru yg kebetulan berada di 'kawasan' aku ni .. Putrajaya.. Mmg kami akan berjumpa untuk menonton wayang di hujung minggu bersama .. Bestkan ? Padahal kalau ikutkan 'kerusi' di pejabat , kerusi kitorang berbeza 'keempukkannya' ... Maka dunia maya ini telah 'membuang' semua perbezaan tersebut..

Ada seorang lagi yang teringin aku nak lepak bersama kat kedai mamak satu hari nanti.. Nak tau sapa? hehehe.. Dan nak tau nape ? Tu korang kena tengok sendiri kat blog dia .. hehehe ...Sapa ? EELOBOR ..

Tu antaranya.. Apa pon , aku amat bersyukur sbb mengenali dunia maya ini .. Ada baik dan buruknya.. Pandai pandailah kita bezakan yang mana baik dan mana buruknya...

You May Also Like

18 comments

  1. http://lover-knock1234.blogspot.com/2010/11/jom-edit-gambar.html
    jom join ni! edit gambar saje :D

    BalasPadam
  2. Bersyukur jugak. Thanxs abg Ben. Best dan hepi sgt bila dpt ramai kwn baru. Jasamu ku kenang. =P

    BalasPadam
  3. jom2 tgk muvie @alamanda...gua cuti sminggu...uhh...kalau ade la
    lala-__-''

    BalasPadam
  4. huhu..best kn dunia blogger nie,...baru terasa nikmatnye,,,ramai kawan baru...

    BalasPadam
  5. Walau masih baru tapi saya pun seronok sangat dpat kawan baru kat sini. tak kira umur dan latarbelakang boleh jadi kawan kan?
    Tima kasih kat Ben jugak..

    BalasPadam
  6. itulah kelebih blog nie yang jauh didekatkan, yang dekat di rapat-rapatkan. teringin jumpa semua kawan2 blog. kalau ada rezeki best jugak kan kumpul dan adakan aktiviti.

    BalasPadam
  7. eelobor?

    blogger tu memang best...suka keluar masuk blog dia..

    wah,. ben...aku pun turut suka dapat kenal dan jumpa blogger yang best..tak ada beza pangkat atau darjat...

    BalasPadam
  8. jom..jom...kita tgok movie kat Alamanda bang Ben..bosan la...raya x balik..haha~

    BalasPadam
  9. abg ben.. pe kate abg ben buat perjumpaan tuk kelab2 blogger ke.. ehhehehhehe... saja2 tuk berkenalan antara satu sama lain...

    BalasPadam
  10. seronok jumpe rakan3 blogger ni..sy da jumpe 2, 3 orang la jgk..btol en ben..dunia blog buat kita ramai kwn..

    BalasPadam
  11. thnx to abg ben... sbb segmen baru JOM BERKENALAN : KHAS BUAT BLOGGER BARU ... saya dapat ramai kenalan blogger baru...

    BalasPadam
  12. Lintas Langsung dr BC...HeHeHe..

    sindrom 'i da pollo u,skang u pollo I plaks' sgt2 x best...biarlaH d pollo n memollo atas kerelaan ati n sebab belog tuH mg sumting...bkn skadar nak tambaH follower..

    tp bila da kena btg idung sendiri...*SERBA SALAH*HaHaHa...matilaH Harimau lau cenggini...

    BalasPadam
  13. Waaaaaaaaaaaaaaaa..takde nama lain ke? Heheheee...Olobbor????....Adeeeii...hehehe

    BalasPadam
  14. BA; Mmg berblogging menemukan kita dgn ramai kawan2 baru.....eelobor tu cam bese dgr.....selalu bertandang ke blog dia.....:)

    BalasPadam
  15. wah patut pun aku perasaan ada orang baru singgah kat blog aku. biasanya pusing2 orang sama jer. Thanx bro....

    BalasPadam
  16. yup betul abg ben..boleh mengeratkan silaturahim antara blogger..lagi satu ilmu yang diorang kasi memang berguna..2 yang palaing penting..apapun singgah la blog yut ok http://aku-sayuti.blogspot.com dan fan fb http://www.facebook.com/pages/Blog-yut/165196373499733?v=wall

    BalasPadam