Aku pun nak senyum gak la..

by - November 29, 2010

image

Hak milik kekal UTUSAN

 

Baca dah atau tengok berita semalam ? Hurm... Komen ? Tak payah la.. Meluat ? Pon tak perlu la .. Tu la orang kata ... tua tua  gini , ingat ingat la kubur .. tak payah dah dok bergaduh atau mengutuk sana ini ... Bawak bawak istighfar..

Makin banyak cakap , makin banyak salah .. Bila dah salah cakap , maka keluar la pelbagai dalil yang akhirnya , rakyat jadi pening .. Diorg ? Apa pedulik ... yang penting , dah tercapai segala impian mereka .. Rakyat ? Ok la kot .. janji boleh g shopping .. Anak cucu kita lak nanti camana ?

Sapa yang betul sapa yang salah ... tepuk dada , bukalah mata !

You May Also Like

12 comments

  1. betul, baek diam dr cakap. :)

    BalasPadam
  2. dah tak kuasa nak komen

    http://hazlinnazri.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. tulah pasal.. dah nek boring baca paper asik pasal politik jer.. gaduh sana gaduh sini.. haishh..

    BalasPadam
  4. Biar pi depa... kita pangkah mana yang patut nanti... pk pun x guna, depa bukan ingat kita.. depa nak pangkah kita jer..

    BalasPadam
  5. tksah nak amek tau la politik tanah air.
    nampak cm budak2 yg bergadoh.hehe

    BalasPadam
  6. Salam.
    Makin pening bila baca politik M'sia..

    BalasPadam
  7. no comment..
    kami gak jd mangse diowg..

    BalasPadam
  8. wooah bro ben dapat BE celcom ka?..hehe

    BalasPadam
  9. baca sepintas lalu jeh. boring tul tak abis2 nk wat hal.kerja utk rakyat patut diutamakan.banyak lagi org miskin tak de umah.huhu

    pemimpin2..bukalah mata yg tak buta tuh.. :p

    BalasPadam
  10. ada diorg kesaaahhhh...yg penting dpt nama,pangkat,jawatan dan habuan..

    BalasPadam