Oh Cinta ku ..

by - November 26, 2010

 

image

Lelaki : Nape awak nampak happy semacam jer ?

Perempuan : Eh .. mestilah .. abang nampak begitu kacak hari ni ..

Lelaki : Selama ni tak kacak ke ?

Perempuan : Selama ni cam biasa je .. hehe.. cuma entah ari ni je nampak lain ..

Lelaki : Oh ye ker ? Mungkin sebab abang cukur janggut kot ?

Perempuan : Ye la .. nampak bersih .. Abang , tadi kawan saya kata diorng semua dapat bonus awal bulan ni .. Rasa nak g KLCC je.. Saja jalan jalan ..

Lelaki : Huh.. tau dah ! Puji ada makna ... Perempuan .. Spy merata rata !

You May Also Like

12 comments

  1. hahaha suka part
    "selama ni tak kacak ke?"

    http://millopunyablog.blogspot.com/2010/11/saya-suka-blog-awak-la.html

    BalasPadam
  2. hikhikhik...
    mmg pown..tgk ayat da taw da..

    BalasPadam
  3. perempuan dan shopping- tiada istilah bercerai :)

    BalasPadam
  4. hehehe...biasala tu en. ben, sape lagi nak perabihkan duit suami kalu bukan si isteri....

    BalasPadam
  5. eh eh...bercakap dr pengalaman ker nih? pn zila dah ajak pi shopping ker? hehehe ;-)

    btw, mama plak kalau ayah dpt bonus je wajib pesan suh cepat cepat bayar utang kad kredit, baik tak mama? hehehe

    BalasPadam
  6. haha..
    lawak la pulak...

    Mari Berbicara Hati Ke Hati :
    New Entry : Buku Sebagai Hadiah

    BalasPadam
  7. hahaha..bese la 2..ad mkne di sebalik yg tersirat..

    BalasPadam
  8. hehe....senyuman ceria yang tersirat sebelum tersurat..=)

    BalasPadam
  9. ala ape salahnya wat camtu?? hehe~~

    BalasPadam