Mampukah 5 ribu UV lagi hari ini ?

by - November 26, 2010

 

image

Dah kul 4 petang .. baru nak cecah 3 ribu UV .. Hurm ... Dua hari lepas  punya ?

image

Bagi aku la kan..  5 ribu bonus je la.. maintain 4 ribu pon je skang ni .. hehe.. lebih lebih pon bukan bleh kaya kan ? Hehe.. Sbb tu aku buat segmen .. kongsi ngan kawan kawan trafik tu.. baru la seronok kan ? Tamo la makan sorang .. hehehe.. kan kan

You May Also Like

19 comments

  1. waahh...kongsi la sket uv tu..hihihi..:)

    BalasPadam
  2. ben, tolong bagi sikit UV.tolong2!!

    BalasPadam
  3. insyaAllah mampu bro :D

    Latest from AfiqBukhari.com - SAYA SUKA BLOG AWAK LA !

    BalasPadam
  4. maaaampu! mampu! mampu! mampu! mampu..huh penat nak tapi..hehe

    BalasPadam
  5. pehh..banyak betul..haha bg la sikit..haha =P

    BalasPadam
  6. gila besh UV banyak..hohohoho

    BalasPadam
  7. Setuju...dapat banyak pun bukan boleh kaya..elok kita berbagi2.. DTS dan pun berbagi2 pada yang sudi..hehe.. ;-)

    BalasPadam
  8. Wahh..Aku punyer UV? 100x ganda KURANG dari Ben..

    BalasPadam
  9. MR BEN!!
    manyak yer UV mr Ben..!!
    i like tauu!!!!!

    BalasPadam
  10. terbaik dr ladangla mr ben ! HAHA hebat.chayok3 !

    BalasPadam
  11. insyaallah boleh BEN..aku tampah 1 lagi hehehe

    BalasPadam
  12. mmg tabik kat bro..huh..sy bkn nak dpt 5000 uv,50 pun susah..hahaha..tolong saya..

    BalasPadam
  13. hmm.. bila baru dapat mcm ni nih? Hmmm

    BalasPadam