REDAH KAU DAN AKU ...

by - November 29, 2010

{ SEGMEN DITUTUP PADA 29 /11/ 201 }

Aku rasa ramai tak tau lagi segmen ni .. maka aku nak bagi tau la yer .. kang kata aku tak habaq lak .. hehe... Nak tau pasal segmen ni , boleh rujuk kat sini .. Kalau nak tengok mereka yang dah buat entri berkenaan segmen tu dan nak g jelajah blog kawan kawan yang best tu , meh sini .. 1 , 2 , 3 , 4 , 5 dan yang ni ke 5 :

Ada lagi yang terlupa ? Paste url kat sini yer .. Dan terima kasih sekali lagi untuk ucapan dan yang berminat nak mengundi BLOG PILIHAN MALAYSIA , sila ke sini ... aku di kategori blog suami pilihan yer.. hehe...

You May Also Like

7 comments

  1. on lagi kan kempen ni??nati nak buat la, x sempat buat lagi:P

    BalasPadam
  2. on lagi kan kempen ni??nati nak buat la, x sempat buat lagi:P

    BalasPadam
  3. nk join..dh nampak sabtu dulu..tp line tenet mengong2...ok..sy nk join..hehehe

    BalasPadam
  4. http://cikmimmie206.blogspot.com/2010/11/redah-aku-dan-kau-punya.html


    dh join bro..=)

    BalasPadam
  5. ini penyertaan saya, hehe selamat meredah. ^_^

    http://kaylizard.blogspot.com/2010/11/redah-aku-dan-kau-punya-oleh-ben.html

    BalasPadam
  6. salam..
    dulu usha2 je blog abg ben dari jauh hehe byk info dapat dr blog abg ben nih,, =)

    BalasPadam
  7. http://bbfairuz.blogspot.com/2010/11/redah-aku-dan-kau-punya-oleh-ben.html

    BalasPadam