Blog otai yang bukan otai tapi otai la jugak !

by - November 30, 2010

 

Sebuah lagi blog kenalan yang sama sama naik dengan aku .. kira sama sama membesar tapi jauh lagi popular dari blog aku ... serius .. kalau kat GENGBLOGGER dulu , dia bersaing dengan sorang lagi awek tu.. huih..pakat berebut tahta no 1 dalam carta blog popular.. Blog aku ?? Takde maknaaaa ...

Blogger ni pon mempunyai entri yang pedas pedas gak .. heheh.. kira mmg selalu mengundang 'lalat' singgah gak la ke blog dia .. tapi berkat pengalaman dia dalam dunia blog ni , abis semua dia sembur ngan racun tikus je...

Rasanya ramai dah kenal tapi ada yang tak kenal gak blogger ni .. ok... aku nak perkenalkan korang dengan awek ni .. Maaf yer. aku bukan pilih rupa tapi pilih blog ..

image miss lolly

http://lollylurveff.blogspot.com/

You May Also Like

18 comments

  1. miss lolly best plus die rajin BW:)

    BalasPadam
  2. otai wanitaaa, agak2 brapa laa uv shari tu kan? heehe

    BalasPadam
  3. Selalu juga skodeng....ehem ehem masak apa ni hari ben?..

    BalasPadam
  4. bagus la kamu ni ben! tak lupa kawan! sama2 naik eh.. :)

    BalasPadam
  5. kisah lolly dan fahrin ahmadnya. huhu~

    BalasPadam
  6. salam ben ;)

    miss lolly comel dan blog dia pun ceria2 je -.-

    BalasPadam
  7. ahaks. tengs ben. kamu lagi otai okeeeeeeee :D

    BalasPadam
  8. otai nyer seoarang gurl ker abang ben//wowo...

    BalasPadam
  9. due2 blog otai...


    xmcm blog saya
    sob3


    Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

    BalasPadam
  10. miss lolly baik... bw pun rajin :)

    BalasPadam