Saja je buat salah ..

by - November 30, 2010

 

image

Dalam kereta .. Si suami yang pandu kereta yer ... Isteri dok mekap.. cam biasa la .. tak sempat mekap kat umah .. bz menyiapkan sarapan untuk anak ... Cam biasa ...

Suami : Hari ni balik cam biasa ?

Isteri : Aah .. mungkin nak g berjimba jimba dulu ngan Az .. Boleh bang ? Abang mesti lewat kan ?

Suami : Yelah .. g la.. kang abang g amik kat sana jer ..

Isteri : Thank youuu .. Dat y i love u bebeh !

Suami : Cuba kalau tak bagi ?  Sah sah akan kata , dat y i hate u kan ?

Isteri : Huih.. abang ni.. tak baik.. dosa tuduh gitu ..

Suami : ( tersenyum )

Isteri : ( diam )

Suami :  Tu mesti dok pk nak balik kampung kan ??

Isteri : Hah !!! Camana abang leh tau ?? Punya la banyak menda leh teka , camana leh tau saya pk yang itu ????

Suami : Elehh .. tau laaa .. kata kita ada chemical !!

Isteri : Hahahahha... apa la abang niiii .. Chemistry laaa .. Hahahaha..

Suami : ala.. saja je cakap gitu .. kasi awak ceria pagi hari ni ...

Isteri : Sudah laaa ... dah salah cakap je la salah .. hahahaha ...

Suami : Awak nak g shopping tak malam kang ?

Isteri : Hahahhaha.. dah laaaa..nak coverline la tuuu .. Bang.. jgn tipu saya laaa.. Kita kan ada CHEMICAL !! HAHAHHA..

Suami : Awak nak g kerja jalan kaki ke ???

Isteri : Bang ... ni kereta saya ...

Suami : Ok.. saya je la jalan kaki ... huhu...

You May Also Like

15 comments

  1. dialog mr ben dgn isteri kan ni..

    BalasPadam
  2. haha.. comel nye.. CINTA CHEMICAL.. hehe..

    BalasPadam
  3. ala..
    susahnya bila tumpang harta isteri..isteri selalu mengungkit ni kereta saya,ini rumah saya...suami tak pernah pun ungkit.

    BalasPadam
  4. dialog yg kawaiii chemical romance hehe

    BalasPadam
  5. haha..nak tersembur nasi neh..hihi..tq ben, mmg lawak pure..hawhawhaw...

    BalasPadam
  6. ni msti dialog en ben ngn isteri kan?
    hehe..sweet jerr..CHEMICAL..hahaha:)

    BalasPadam
  7. kesian si suami..

    BalasPadam
  8. Kadang2 sngaja silap sebut utk tgk pasangan kita ketawa....Hmmmmph..

    Best a n3 ni En Ben....Ahaks

    BalasPadam
  9. ahaks...comey sgt chemical tu...nk cover line tu
    hehehe

    BalasPadam
  10. saya rasa pastu mesti si isteri akan drivekan suaminya..tak patut biarkan si suami jalan kaki sendiri.

    BalasPadam