Suka entri ini # 2

by - Isnin, Mei 23, 2011

 

Senarai penuh di SINI ..dan disediakan oleh anak murid ke 7 .. BELOG MTT ...hehehe... tqq.. PA bz , esok exam dan kalut dok bercinta dengan .. I# ..ops.. terlepas sudah ...hahahha..

"Di pagi yang hening.... Burung berkicauan..... Meow-meow memintak makanan di kaki lima.... orang datang lalu lalang untuk pergi ke tempat yang dituju.....Ada yang nak pegi kerja....ada yang nak pergi berjalan-jalan....ada yang saje-saje nak nyibuk.... Semuanya menuju ke satu tempat.....hentian ERL....

Kecoh sana-sini...... Pak guard sibuk duk tiup wisel.....dia mesti tengah perasan yang dia tu referee bola....asyik tiup jer..... Dalam kebizian dan hiruk pikuk manusia sedang mundar-mandir..... ada sebahagian dari mereka adalah bloggers.... Aku cuma memerhati dari jauh....duk melepak di tempat menunggu train... Sambil membukak laptop (angan-angan macam Bro Ben nih..hehe).... Dan mengupdate entri secara on da spot...."

sambungan di SINI

You May Also Like

6 comments

  1. oh entry dia kena ada kena mengena dgn blogger ke?.... oh macam tu. Klau macam tu saya tak cukup kreatif lagi la kan.

    BalasPadam
  2. Errrr I ?? lepas lepas Q tu ekk? Grrr ! theeee~:D

    BalasPadam
  3. Eh eh......macam kenal lah..hahaha.. Baru perasan..... Bro.....thanx.... tadi terbungkang atas kusi.... demam lagi daa....huhuhu

    BalasPadam