Jom Serbu Blog Mereka ! #1

by - Mei 26, 2011

 

image

Pilihan #1 ... Tinggal lagi 4 .. hehehe ...

http://gula-gulapelangi.blogspot.com

Dan kalau berminat nak promosi blog korang tuuuuu .. jom join ...

image

Ahaks.. skit lagi nak cukup 10 ribu fans ... bermakna ???  G tengok sendiri .. heheh kat SINI

You May Also Like

20 comments

  1. wah..untunglah dapat advertise blog free.. =]

    BalasPadam
  2. sweet header tu.. tetibe suka plak.. kata2 dia yg paling best tu.. ^_^

    bila la encik ben nk promot blog keen.. ahahahahaha~ *mengada2~*

    BalasPadam
  3. miz ran.. terbaek la.. huhuhu..^_^

    BalasPadam
  4. erm.. ketika kita seronok di sini.. ada keluarga yg kesedihan di sana.. sama2 sedekahkan Al Fatihah buat sahabat saya arwah tampin

    http://www.my-shopping2u.com/2011/05/al-fatihah-moga-allah-ampunkan-dosanya.html

    BalasPadam
  5. Terjah!!! Bila lah blog sesuka hati Chempaka Sari nak masuk kan ...

    BalasPadam
  6. abg ben sekali sekala jengah la blog
    WARKAH AKASYAH
    :)

    BalasPadam
  7. dekat 1 jam wat neh. tenet tersangat laa lemah lembut. ceh,,,,


    meh SERBU !
    http://insideaja.blogspot.com/2011/05/segmen-jom-kita-serbu-mereka-oleh-ben.html

    BalasPadam
  8. jom..jom serbu ramai-ramai..hehe
    lagi ramai lagi meriah :))

    BalasPadam
  9. Okay dah join...

    http://azzaazman.blogspot.com/2011/05/ben-ashaari-ajak-serbu-blog-baru.html

    ”XOXO, Chempaka Sari.”

    BalasPadam
  10. tahniah, anda terpilih, hehe, jom serbu saya plak :P

    BalasPadam
  11. http://sayanorhikmah.blogspot.com/2011/05/segmen-jom-kita-serbu-mereka-oleh-ben.html

    BalasPadam
  12. Apa!!!

    Sayang sifuuuuuuu lebih...wahaha

    suke2..mekasih..patutla ramai je...ingt dorg tgk kt komen je=P

    BalasPadam