Terbang sudah dan sampai sudah

by - Mei 26, 2011

Bukan jakun okeh...saja nak rekodkan segala pengalaman ... ni la tujuan blog..heheh..bukan asyik main seo je kan..hehe..jgn marah aaa..

Kul 5 petang , baru kapal berlepas..hurm...aku duduk tepi tingkap ..sebelum tu ada sorang adik perempuan tu duduk..huhu..diorng main suka suka je duduk mana nak duduk...haih..kan dah tertera kat tiket tu no masing masing ...bukan per , keselamatan dan peraturannya begitu ..

Maka minta tukar kembali tempat duduk ....maaf la yer dik..lain kali cepat cepat check in yer...

Entri ni ditaip sewaktu atas kapal ..tapi tak leh publish..kena tunggu landing karang...heehe...

Cuaca .. mendung..kapal bergegar gitu..huhu..kalau orang tak biasa boleh mabuk ...

Alhamdulillah...selamat mendarat sudah... terima kasih atas prihatin kawan kawan pembaca dan blogger semua ...jumpa malam ni dengan segmen khas untuk ......
Published with Blogger-droid v1.6.8

You May Also Like

14 comments

  1. bergegor gegor sampai leh pecahkan lemak2 ke

    BalasPadam
  2. bergegor gegor sampai leh pecahkan lemak2 ke

    BalasPadam
  3. Alhmdulillah :)

    p/s: Sempat juga En. Ashaari update blog walaupun tengah bercuti. Semangat berblog yang tegar :)

    BalasPadam
  4. cantik pemandangan...kenangan perlu diabadikan.leh hiasi blog dan share ngan kwn2.Alhamdulillah selamat sampai akhirnya

    BalasPadam
  5. alhmdlh... =)..

    wah .. mlm ney da sgem?.. xsabow dah.>:p

    BalasPadam
  6. alhadulillah.. pnah skali naik masa hujan.. bergegar.. rasa nk mun je,msa tu rasa bla la nk trun,takut pn ada..tanbah2 msa tu kt blkg, nkpk la aksi sayap tu.. tetiba rasa nk pengsan masa sndiri

    BalasPadam
  7. segmen mlm...

    alhamdulillah dah sampai

    BalasPadam
  8. aku tak pernah merase naik pun...ah jeles

    BalasPadam
  9. alhamdulillah...sampai sudah!
    tak sabar tunggu segmen malam ni..

    BalasPadam
  10. haha sampai dak ek.. ave fun~

    BalasPadam
  11. aurora autralis.. cantik sangat.. indahnya ciptaan Allah :D

    take care bro ben ^__^v

    BalasPadam
  12. yay...abg ben da balik...

    x de ole2 dr kelate ke?budu ke?kepok lekor ke...hehe...^^

    BalasPadam
  13. abg ben wat saspen sudaa... hehe

    BalasPadam