Bulat itu mengoda ..

by - Mei 31, 2011

 

Argh.. pagi pagi lagi aku dah wat dosa .. dosa pancaindera termasuk mengumpat dalam hati .. haih.. nak wat camana ? dah rezeki depan mata .. takkan nak ikut style S.Y kot ? cari yang segar dari ladang ... huhu ..

Ok... renti mengumpat .. Gini ceritanya .. tadikan aku ke Mid untuk launching movie ASAP , CINTA AKHIR tu kan ? Aku kan naik komuter.. maklumlah , pencinta pengangkutan awam .. sahut seruan kerajaan gitu .. 

Sejurus keluar dari stesen komuter ( pergh.. guna  ' sejurus' tu..  ) , aku pon berjalan kaki la menghala ke jejantas  untuk ke MID VALEY .. Bila naik tangga jejantas ni , depan aku ni  ada la satu awek melayu nih.. bertudung.. berbaju ikut body tapi tak la ketat namun ada cutting gitu la... sampai la kebahagian bawah punggung dia tu la ..

Bila dah gitu punya baju , aku terus terang la yer cik adik dan cik akak .. mungkin korang semua tak perasan ... dari belakang , baju begitu , sebenarnya mengoda mata mata lelaki ni.. Bukanlah sebab lelaki ni miang atau gatal tapi bila dah begitu punya 'rezeki' depan mata , gamaknya lelaki pon tengok la barang seminit dua ..

Mungkin perempuan tak perasan pakaian mereka ni sebenarnya banyak mengoda lelaki dlm tak sengaja .. hurm... Kalau yang sengaja tu tak pe la... mmg diorng suka tambah dosa .. nak wat camana kan ? Tapi yang jenis tak perasan ni , aku bagitau la ni .. ada baju korang tu , tak sesuai di pakai ke tempat awam ..ok ?

Kebanyakkan baju yang ketat ketat gitu pastu sampai ke bawah .. haa.. baju gitu tak la sesuai.. tapi kalau korang nak pakai gak .. tak pe la... sapa la aku nak halangkan ? Kerajaan pon tak halang .. apatah lagi aku kan ? Tapi aku bagitau jer yer .. Ada Al-Quran dan hadis sebagai sumber rujukan ..  Balasan akhirat tu wujud .. tak sempat akhirat , dlm kubur pon ada balasan dah .. ok ?

You May Also Like

35 comments

  1. fuhh dasyat.. btol bro.. kan jadi pe2 nanti jangan salahkan lelaki lak.. hehehe..

    BalasPadam
  2. HAHA... kadang kadang tak perasan tapi yg selalunya tak sedar la kot.. :D

    BalasPadam
  3. bila lelaki pandang perempuan pakai baju tu, lelaki yang dipersalahkan...

    BalasPadam
  4. Hahah tu la tu.. Dah mata kita ni boleh melihat lagi, kita pun pandang je la..

    Kalau pandang lantai sambil berjalan, silap2 terlanggar orang kat depan..

    hmm.. nak tercuci matalah jugaklah :P

    BalasPadam
  5. Lelaki bukannyer sengaja nk tgk..tp terpaksa tgk..hahaha

    BalasPadam
  6. hahahaha...kesian org perempuan kan
    en.ben..perempuan ni kalo dah memang cantik dan ada isi memang tau..pakai baju kurung pon dah seksi..pakai tudung pon nampak seksi..sebab ALLAH dah jadikan perempuan tu ada bonjol2..ekekeke
    lelaki pon sama kan..kalau ada bonjol2 aka ketak2 tu memang ai suke tengok...kan kan kan

    BalasPadam
  7. betul...kebanyakkan begitulah, tak perasaan...maaf ye orang lelaki eemmm...

    BalasPadam
  8. hurm tak yah jauh2.gi jelah kejap kat alamanda tu pun sama.nak lagi masa beratur nak beli tiket tgk movie.perghhh fesyen awek2 yg bertudung mengalahkan awek yg free hair.ketat sana ketat sini.mata kite pun tersembul.mata hubby??lagilah he3...

    BalasPadam
  9. hurm tak yah jauh2.gi jelah kejap kat alamanda tu pun sama.nak lagi masa beratur nak beli tiket tgk movie.perghhh fesyen awek2 yg bertudung mengalahkan awek yg free hair.ketat sana ketat sini.mata kite pun tersembul.mata hubby??lagilah he3...

    BalasPadam
  10. rasa cantik kot.... tapi penah jugak nampak makcik2 pakai legging tu.... kat shopping complex...dengan rantai rambu-ramba sangkut kat tudung..adehhhh... sabo je la.... yang kita ni pikir nak pakai macam tu pun tak tergamak..macam2 la dunia la ni...

    BalasPadam
  11. pelik tengok wanita bertudung tapi pakai baju nmpk punggung dan pakai legging. -..-''


    jom singgah dan bace:
    majlis resepsi perkahwinan SY dan dan Emi di JB

    jom like page ni:
    Secret Propaganda

    BalasPadam
  12. lelaki lagi yang salah...hehehe

    BalasPadam
  13. bagus abg ben,sy paling suka entri ni.. sy sokong 1000000 peratus.. kalau ibu bapa xhalang tpi dlm al quran halang..

    kalau tak caye buka al quran then dlm surah An Nur ayat 31 ada nyatakan..

    BalasPadam
  14. "Wahai anak Adam, sesungguhnya Kami telah menurunkan kepadamu pakaian untuk menutupi auratmu dan pakaian indah untuk perhiasan. Dan pakaian takwa itulah yang paling baik.Yang demikian itu adalah sebahagian dari
    tanda-tanda kekuasaan Allah, mudah-mudahan mereka selalu ingat".
    Surah Al.A'araaf (26)

    BalasPadam
  15. as salam en.BEN, setuju ngan pandangan anda...dh depan mata tgk je la...x kan u nak jln pejam mata kan???...tu la yg d namakan perempuan ni en.BEN...ahli neraka yg paling ramai adalah kaum wanita/perempuan.
    Nasib baik i ni x ada cutting(gemok kut)hihihi..silap2 hari i pun pakai cengitu...minta simpangggg

    BalasPadam
  16. suka sangat pakai baju tak cukup kain.tak pun pakai baju adik.kesian tengok..haha

    BalasPadam
  17. Allah nak bg balasan kt dunia ni pun boley....

    so sama2 la kita muhasabah diri kita balik..pesan utk semua dan diri saya juga,,

    BalasPadam
  18. kadang2 saya sendiri malu tengok kaum sejenis saya yang berpakaian macam tue.....moga dijauhkan...

    BalasPadam
  19. ko ingat ko hot?X yah hot2 la ppakai camtu..neraka lagi hot..hhehehhehe

    BalasPadam
  20. saya ada hadiah, dapat inspirasi dari sini :)

    http://www.my-shopping2u.com/2011/05/allah-suruh-tutup-dengan-cara-yang.html

    BalasPadam
  21. huish!pedasnya ayat..menusuk sehingga ke naluri kewanitaanku.. kalau tak terasa lagi tak taulah...=)

    BalasPadam
  22. huish!pedasnya ayat..menusuk sehingga ke naluri kewanitaanku.. kalau tak terasa lagi tak taulah...=)

    BalasPadam
  23. bulat kecik, bulat kecik, bulat lah besar..

    *oke, suka game itu! hehe ;)

    BalasPadam
  24. lepas bro tegur, apa respon wanitas tersebut?

    BalasPadam
  25. bes dapat laki yang sentiasa jaga pemakaian isteri .. hihi .. n bes dapat bf yg always tegur kesilan makwe dia kikiki.. alhamdulillah dapat .. yeyyy tah lah abg maybe body diorang tu mantap sbb tu suka pakai seksi2 .. huhu ..:(

    BalasPadam
  26. bagus la ben ni..berdakwah melalui blog..hee

    BalasPadam
  27. Patutlah ben ashaari sgt popular dikalangan blogger. Entry yang sgt bagus.

    Tp ada ke yg terima? Hmm. Xtau la nk ckp.

    BalasPadam
  28. aku pun sakit jiwa gak dgn pompuan yg cengini.. pakai ikut sedap je.. ada yg makin buruk ada.. baikla pakai sopan2.. lbh selamat... xnaikkan nafsu lelaki

    BalasPadam
  29. laki mana xde nafsu kan abg ben...hehehehe serious la powpuan nie suka pakai baju cm 2...biasa sekali ada powpuan pakai baju kaler putih leh nmpak bra yg jrng 2...mebolehkan nmpak buah nya gan jelas sekali..@@

    BalasPadam
  30. haish..menyekse mate laki je la kan..hee

    BalasPadam
  31. akan selalu semat dalam diri. thanks abg ben!

    BalasPadam
  32. selalu pergi mid k?
    kalau tersrempak boleh la sy tgur2 gtu..
    huhu

    BalasPadam
  33. kepada awak-awak semua yang suka pakai seluar ketat-ketat:

    awak, . . . awak jangan la pakai seluar yang ketat-ketat ye,
    tak menutup aurat tu kalau ketat, cuma membalut aurat je tau tu namanye, . . . .

    lagipun kesian la kat lelaki-lelaki sensitif macam saya, . . .
    kalau ketat nampak la bentuk 'bumper' awak tu, . . . .

    bulat, hihihi :P

    geram saya dibuatnye tau,
    setan pun berbisik-bisik je suruh pi pegang 'bumper' awak tu, . . . .
    rase macam nak ciom2 pun ade tau, hihi :P

    nasib baik saya masih Islam dan waras tau, . . . .
    tahan je diri walaupun terseksa sebab awak-awak semua, . . .

    nak tapi tak boleh,
    suka sangat tapi tak dapat,
    sebab belum halal, . . .
    terseksa sangat-sangat jiwa ni kalau awak-awak semua nak tau (T~T)

    tolonglah PAKAI YANG LABUH-LABUH, plis-plis-plis, . . .

    kalau awak-awak semua dilahirkan sebagai laki baru awak semua tau perasaan terseksa ni macam mana.. . . . . .tapi awak-awak semua memang takkan tau pun macam mana rasanye terseksa macam ni, sebab awak-awak semua bukannye lelaki . . .

    http://budakgetah91.blogspot.com/2013/01/the-fight-of-good-and-evil-continues.html

    alamak, malunye saya wat pengakuan berani macam ni, hihihi :P . . . peace

    kalau nasihat secara kasar gadis-gadis sekarang ni mana mahu dengar kan ? Ni dah beritahu sehabis lembut dah ni, . . . renung-renungkan dan SELAMAT MENUTUP AURAT ye awak-awak semua,

    BalasPadam