Blog remaja terbaik pilihan BEN ASHAARI

by - Mei 31, 2011

 

image

Kenapa aku pilih blog ni ? Haaa... tu korang kena tengok sendiri .. dan dia ada matlamat dia ... aku nak tolong capai matlamat dia.. hehhe..

Apakah matlamat dia ? g tengok kat http://zufasyazul.blogspot.com/

You May Also Like

18 comments

  1. hehehe..nice blog!

    http://bibirmerah-bibirmerah.blogspot.com/

    jgn lupa visit me too..he4

    BalasPadam
  2. Wahhh, good job En. Ashaari! :D

    BalasPadam
  3. belog mama terbaik takde ke abang ben? gagagagagaga~

    BalasPadam
  4. Hmmm... lebih elok kalau dibuang widget lagu tuh.

    BalasPadam
  5. erk..

    kite pun remaja jugak apsal tak pilih. 24 pun remaja gak kn ..erk. heheheheh.. xde la gurau je..jgn stress ye.. nice blog adik comel tu :)

    BalasPadam
  6. perghh...sy pun remaja gak abg beng!ha3...

    kalau blog tu buang widget lagu tuu lagi best...

    BalasPadam
  7. ape kate wat entry utk sy plakk...
    kah3...

    BalasPadam
  8. best nyer...=))

    BalasPadam
  9. tahniah utuk pemilik blog..huhu..jeles2..ngeh3x..

    BalasPadam
  10. bestnya klu ada matlamat.. T_T

    BalasPadam
  11. Okeh. Blog dia comel. Hehe. :p

    BalasPadam
  12. emmmm.. ramai yg komen sal widget lagu tu kt sini, tp knp keen xnmpk diorg komen kt blog tu sendiri?? knp xtegur kt tuannya sendiri??

    * sorry klu ad ayg terasa.. just curious yg teramat-sgt.. =.=" *

    BalasPadam
  13. good jobs to bro ben dan tahniah kepada pemilik blog tersebut...

    BalasPadam
  14. ermm...lagu tu tak best ke??hhehe.Sy letak lagu tu sbb sy minat dengan cerita Hana Kimi.Lagu tu bagi inspirasi kt sy cuma semua org taste lain2 yg kan ^^,

    BalasPadam