Pantang berkuasa skit ..

by - Mei 31, 2011

Hurm ...tdi aku dah taip panjang panjang satu entri tu ..tapi bila pk balik ..hurmm ...tak yh la post ... sbb aku kritik pihak berkuasa gitu...hehe...

Bukan semua ... tapi segelintir inilah yg biasanya bagi nama pasukan tercemar...

Tamolah gitu..tau la kita ada kuasa kan ...tapi kena tau gak la masa bila nak tunjuk kuasa tu ...

Hurm ...biasanya yg kecik kecik ni terlebih berbanding yg besar ...yg besar cool jer..kan kan ..

Bawak bawak beringat..kuasa kita tu ciput jer.. kan kan ..

Published with Blogger-droid v1.6.8

You May Also Like

9 comments

  1. ehehehe kuasa mempengaruh org ke ni abg ben ? :)

    BalasPadam
  2. betul tu abg ben. selalu yg bawah ni je lebih2..yg atas x de ape pun...hihihi~~ =)

    BalasPadam
  3. betul, betul, betul abg ben..:D

    BalasPadam
  4. yup..kuasa yang paling banyak iaitu
    Allah YANG MAHA BERKUASA DAN MAHA BIJAKSANA!

    BalasPadam
  5. matlamat x menghalalkan cara.

    BalasPadam
  6. as salam, betul tu....depa ingat leh dok bawa ******/sebagainya
    megah sangat la kutttt

    BalasPadam
  7. besar2 pangkat..
    besar lagi tanggungjawab..
    integriti pnting dlam jlankan tugas...

    BalasPadam