Nak buat awak adik angkat saya boleh ?

by - Mei 27, 2011

 

Heh... kelmarin sewaktu aku di Kelantan ari tu , ada la wife aku cerita pasal sorang anak buah dia yang baru berumur 7 tahun ni.. Biasa la... budak perempuan kan.. 7 tahun , comey ..sah sah dah pandai cakap dah.. mulut cam bertih jagung .. Rajin gak cari CHE BENG dia nih kalau aku tak balik.. hahaha..

Wife cita yang skang ni kat sekolah dah fofular gitu.. ramai kakak berumur 10 tahun sibuk nak jadikan dia adik angkat.. haaa.. jgn tak tauuu.. budak 7 tahun yang g tandas pon dok ajak cikgu lagi tu haaa dah ada orang minat !!! Perghh...

Tu kakak angkat.. dia kata , kat kelas KAFA ... haaa.. ada sorang budak laki ni.. siap bagi surat nak berkenalan !! amik kooo.. hahahaha.. gedik daaahhh.. tu sunat pon belum tuuu.. entah kalau dah sunat , tak tau laa camana ..

Tindakan pantas.. hahaha.. mak dia tukarkan sekolah agama.. antar g umah jiran yang pandai ajar mengaji.. huhuh.. masak masak.. ada gak yang kawin awal.. Tu la dia budak zaman skang.. mak bapak pon kena prihatin.. jangan main gelak gelak je.. budak skang ekban tauu !!

You May Also Like

24 comments

  1. perghh...budak2 skrg nie memang dh maju...ha3...

    JOM TERJAH SINI!!

    BalasPadam
  2. Ben, nak ambik ben jadi pakcik angkat boleh?.. (lari...).

    BalasPadam
  3. hehe...cam comel je.bdk2 skrg da advance...

    BalasPadam
  4. wowww...advance bebenor budak2 skrg eh?
    tak sangka...
    fiqa pun takda nak berangkat2 nieh... :)

    BalasPadam
  5. pergh darjah satu dah ade org nk ngurat. My dulu darjah satu hingusan lg taw...

    BalasPadam
  6. ish,,bhya gaj budak2 skrg..advnce giler..

    BalasPadam
  7. budak skrg bro memang advance..kecik-kecik kadang2 dah pandai bermakwe-pakwe..

    BalasPadam
  8. tu mujur berangkat2. klu yg duk bercintan cintun tu, pe kes?? uhuk2~ =.=

    BalasPadam
  9. bdk zaman skrg lagi advance pd kte :)

    BalasPadam
  10. memang advanced anak2 sekarng.. Kena brainwash skit depa.. Kalau tak dah besar susah.. Grrr

    BalasPadam
  11. erm...dulu munna drjh 6 pun xpndai ngorat2 nih...^^

    BalasPadam
  12. atien x larat lah nak mengangkat - nagkat buda nih . Hehehehe . :)

    BalasPadam
  13. tu la, budak2 sekarang sume comel2...
    bahaya betol, mula2 adik angkat pastu terangkat,hehehe

    BalasPadam
  14. erkkk..hahah zaman dah berubah,dunia dah maju.. tp larat ke dye angkat budak tuh? lalala~

    BalasPadam
  15. ahahah , tingat plak zaman2 kat skolah dlu . lbey krg gitu la . teehehehe ^^,

    BalasPadam
  16. sy baru je alami,
    murid lelaki umur 7 tahun, cium gambar kartun pmpuan kat mural dinding sekolah...adoiii
    bila ditanya, nmpk dia dah tau beza syg antara lelaki dn pmpuan..
    pengaruh yg x elok kuat betul zmn skang ni....

    BalasPadam
  17. hahaha..comel je..tetiba teringat time skolah lu..abg,kakak angkat lah hape..lawak pula rasanya.. :)

    BalasPadam
  18. sekarang kena lebih tegas dalam mendidik dan mengawasi anak2!

    BalasPadam
  19. tu la dia.budak2 zaman sekarang.takot je. anak dah besar nnt tah macam mana.skarang ni pon dah mcm2 kes.mintak dijauhkan la.

    BalasPadam
  20. yurp2. budak sekarang mmg advanced.

    BalasPadam
  21. cik la dulu pun ramai kakak angkat kot..oppss

    BalasPadam
  22. masa sy kt skolah dlu takde sapa yg minat pun hehehehehe...tp ank sdara sy ni,laki..slalu dpt surat cinta..siap ada bedak lgi..

    BalasPadam