Seposen pon mau kira ka ?

by - Mei 28, 2011

Grr.. hurm .. makan tadi RM13.10 ..ingatkan dapat la diskaun seposen lepas bagi duit besar tapi dipulangkan skali ngan syiling..kedekutnyaaaa...tu pon nak kira ker ?

Bukan per..kalau bagi diskaun walaupon seposen , kita tau kedai tu tak kedekut dan kita akan kembali lagi ..malah siap bercerita lagi dengan kawan kawan ...haaa..sapa untung ... sebab tu la byk budak laki suka lepak mamak ... senang kira..haha..yelaa..bukan semua tapi majoritinya leh kawtim punya..

Lepas makan tadi terus ke mydin putrajaya .. tengah dok mengekor wife tetiba ternampak sesuatu yg cukup indah kat luar sana...terus aku bagi bakul beroda tu kat dia..hehe..berlari keluar dan terhasillah gambar seperti yg aku letakkan dalam entri ni ...

Cantikkan ?? Haa..takkan cantik je bang ,akak...kasi undilah sekali kat Digi tuuu... tuu ..ada letak kat sidebar tuuu ....tqqqqq....hehe...
Published with Blogger-droid v1.6.8

You May Also Like

23 comments

  1. kedekut taik idung masin...
    gambar cantik !~

    BalasPadam
  2. Cantik!!! berkira betul..apa salahnya bagi diskaun 10 sen tu kan?

    BalasPadam
  3. seposen pun nak berkira kan..bg diskaun je laa..

    tapi kan .. kalau tak de seposen tak jadi seringgit.. bernilai seposen tu ...hikhik....

    BalasPadam
  4. betul2!! kadang mamak bukan seposen dia bg diskaun, dayah pernah dapat 50sen discount dkt mamak. :)

    gambar cantikkkk!! :)

    BalasPadam
  5. cantek bro.. rindu la kat putrajaya~~T_T
    sy dah undi yea:)hikhikhik..

    BalasPadam
  6. seposen tu bleh beli gula2 tau, encik ben.. klu 10 orang byr seposen, jd RM1, kn?? klu diskaun, hilang RM1 tu.. ahahahahaha~~ ^_^

    btw, masya-Allah~~ Indahnya ciptaan Allah tu.. cantik~~ ^_^

    BalasPadam
  7. memang ada peniaga yg camtu, seposen pun berkira!

    sangat cantik gambar tu...

    BalasPadam
  8. urm btul tu..nikinberat poket je...kte lau boleh xmo kire yg seposen tu..berniaga nie jgn kira nk kejar untung je..tul x, rasulullah brniaga pn xamik bnyak untung tpi perniagaan Siti Khadijah dlu makin maju sjak baginda jga..tu yg sy tau..lau silap sile tegur ye..

    **pic tu mmg lawa..suka sgt

    BalasPadam
  9. Subhanallah, indah ciptaan Tuhan

    BalasPadam
  10. hahaha.. biase r tu bro... ni mesti jenis tokey yang berkira...

    BalasPadam
  11. agaknya caj tak ben??
    alhamdullilah, buat masa nie, ayu tak tiak diskaun, kalau ada seposen, duapuluhsen. ayu ikhlas sedekah..


    PS: dan maksudnya, ayu ingin mereka kerapa singgah lagi

    BalasPadam
  12. dalam dunia skrg ni 10sen pun cukup berharga..lagi2 brg semua dah naik kan..

    BalasPadam
  13. subhanallah... cantekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk~

    BalasPadam
  14. kalau toke kedai tau yang depan dia blogger otai kompem dapat diskaun tu =)

    BalasPadam
  15. Gambar pertama real kan?pe2 pon dua2 canteek...

    p/s:sposen pon duit jugak..sebab tu dia berkira..haha~(^^,)

    BalasPadam
  16. haha.. kalau setakat seposen or dua posen ke halal je la kan.. same la cm kita... kalau sembilan posen, kita bagi 1 ringgit... halalkan aje :)

    p/s : nice shot :)

    BalasPadam
  17. indahnye ciptaan ALLAH. semoga same same menilainye (:

    BalasPadam
  18. sekupang pon kire berharga 2 bang ben.kalo xde lagi sekupang nak masuk toilet..mmg smpe boleh terkencing kat luar kot.

    http://bloknoktah.blogspot.com/2011/05/kasihannya-akube-pun-tak-tahu-apa-benda.html

    BalasPadam
  19. la ingatkan ahli bina bdan dan blogger je... amik gambar pun pandai...


    XOXO, Chempaka Sari.

    BalasPadam
  20. ntah2 yang seposen tu je untung...tu sebab die tak bagi diskaun...hehe

    BalasPadam
  21. abang ben, j0m jenjalan mydin subangjaya lak..
    yaya sntsa ad kt sana..
    nnti yaya bagi plastik beg percuma utk en,ben n wife ye

    BalasPadam