Nak tambah Follower ? Cara mudah je nih ..

by - Mei 29, 2011

 

Help help .. korang tak undi aku lagi kannn.. korang baru balik dating kaann.. haaa... penat aku kempen ari ni.. haaaa.... esok kene kempen lagi ni.. haaa.. penat haaa.. hehe... meh klik SINI dulu baru g klik geng geng blog baru tu.. jgn langkah bendul tau... suwek nanti.. hahaha ..

OK.. cam biasa ... aku dah paparkan lebih 70 blog buat masa ini atas kerjasama rakan blogger , IRA dan DAYANA .. terima kasih buat mereka ...

Jom g redah blog rakan kita ni lak .. cara mudah nak tambah follower  ...

You May Also Like

18 comments

  1. siap bos!! sy pegi redah skang jugak..:D

    BalasPadam
  2. thanx abg Ben ^^ name zana ad di situ =)

    BalasPadam
  3. abg ben..link laa blog sy gak..sy p0wn blogger baru....

    BalasPadam
  4. <---macam ni lah : informasi 1 malaysia

    BalasPadam
  5. sy sekaliiiiii...ekekeke....jom2..kempen!

    BalasPadam
  6. serangggggg !!!!!!!!!
    eh silap..redahhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  7. jom join...huhuhu






    http://aiennad.blogspot.com

    BalasPadam
  8. sy pon org bru dlm dunia bloger ni..sila2 la lawat blog sy tu ye..

    BalasPadam
  9. Tolong la yer ramaikan jugak blog saya. http://rizalmat.blogspot.com

    BalasPadam
  10. radah sini jgk ooiii...hehehe....http://emiencas.blogspot.com/

    BalasPadam
  11. Abg ben.. cewah abg plak.. silalah follow blog saya. Saya dah jadi kawan abg ben. PLease2x. pastu tolong la promote blog saya. Saya belanja makan. Ok?

    BalasPadam
  12. Nak join jugalah menambah follower ni..hehe..Kami ada buat pertandingan Anak saper comel? Nak hadiah free?tarikh tutup 10 OKT 2013..

    BalasPadam
  13. saya pun blogger baru.
    ini link saya.
    http://bicarabihah.blogspot.com/
    terima kasih

    BalasPadam