Polisss !!!!! Help !!!

by - Mei 30, 2011

Erk ..berdiri dlm lrt walaupun ada tempat kosong..tak larat aku nak berebut ngan perempuan atau lelaki yg kurang upaya dan tidak sihat itu..

Berdiri aku di satu sudut itu..ada aircond..lega..hehe ..sejuk je la aku.. ruang pon luas..depan aku ada awek comel lak..ok..perfect !

Tetiba....erk..kat sebelah awek tu .. ada sorang laki .. gulp .. dia bawak beg dan aku ternampak seolah olah pedang dlm beg tu..

Oh tidak . Jgn ada yg nak amuk dalam lrt ni lak ...dulu pernah gak nyaris terbabit dlm kes amuk..ala..aku jadi penonton jer ..

Berbalik pada laki tadi ..haaa...aku amati pedang tu .. mana la tau..kot jadi apa apa ..aku perlu bertindak hero iaitu melarikan diri sejauh yang mungkin ... biarkan saja awek tu jadi penyelamat keadaan ..hehe ..

Bila aku baca betul betul .. ler ..costume budak rupanya...adeh ..tu la .. byk sangat tengok CSI aku neh .. tak pasal pasal kena mintak maaf ngan bro tu..tapi dlm hati je ler..

Adeh .. klik SINI boleh ?
Published with Blogger-droid v1.6.8

You May Also Like

13 comments

  1. hahaha , kesian. . ..

    lenkali siasat dulu , kihkihkih!

    BalasPadam
  2. oho..takut gak rupanye ye hehehe

    BalasPadam
  3. MR BEN,
    KDG2 BUROK SANGKA TU PERLU SUPAYA KITA BERINGAT....
    NASIB BAIK COSTUME JER...KALAU BETUL MAMAT TU NAK AMUK, MR BEN MESTI KUAR HARIAN METRO ESOK FRONT PAGE...HHAAA

    BalasPadam
  4. hahaha.. dye nak g wat show kot bro..

    BalasPadam
  5. hahaa.. tu la psl.. pngaruh cter la bro ben..

    BalasPadam
  6. hehehehe...suka benor buat andaian yg bukan2!

    BalasPadam
  7. serammm...nak2 lagi kalo naik lrt malam2.. =p

    BalasPadam
  8. pagi bro!

    hok aloh.... tuh la suke bersangke buruk ahaha

    BalasPadam
  9. suspen werh..len kali abam ben keluarkan m16.

    BalasPadam
  10. fuh fuh nasib baik.ingt bro nak jd hero.hehe.suspen je bawak pedang.rupanya costume budak.hehe

    BalasPadam
  11. hik hik.. ingatkan ape la td..

    BalasPadam
  12. hihihi..mesti cuak kn..hihi

    BalasPadam
  13. hanya mampu ketawa.. hahaha.. ape la reaksi budak tu kan law dye taw yg...

    BalasPadam