Hati-hati gadis ketika ke HENTIAN BTS ..

by - Mei 25, 2011

 

Geram sebenarnya aku tengok kejadian ni kelmarin sewaktu aku nak balik ke Putrajaya .. Tapi memandangkan waktu tu aku nak cepat dan aku berdoa dalam hati agar gadis tersebut cepat yang dia sedang ditipu !

GORES dan MENANG .. tu lah dia .. korang tau la sapa punya kerja ni kan ? Kesian kat budak perempuan tu.. Sambil aku lalu tu , aku sempat jeling .. budak laki tu dok cakap hadiah kereta .. dan budak perempuan tu siap tanya macam macam .. Manakala rakan budak laki tu , sorang standby usha line dan sorang lagi , perempuan beria ria mengiyakan kemenangan peserta lain ..

Hurmm.. kawasan tu biasanya penuh dengan polis tapi peliknya petang tu takde .. haih.. Kalau terjumpa , mau jer aku suruh polis g usha kat tempat tu ..

Hurm.. sasaran mereka , aku rasa budak perempuan yang keseorangan ketika mahu ke Hentian BTS tu... aku harap korang yang baca blog aku ni , tolong berhati hati jika ke sana.. tak perlulah dok pk nak senang cepat .. Takde maknanya kat KL ni nak senang dengan cara gores dan memang .. Mengarut je semua tu !! ...

Gambar HENTIAN BTS  , klik SINI

You May Also Like

30 comments

  1. bagus bro ben bagi peringatan melalui nie..org mcm sy nie mudh sgt cye benda cmnie..hehe

    BalasPadam
  2. Bukan kat BTS je bro..hackers pon pernah kene kat parking kereta..kereta baru je berhenti dia dtg sergah..lagi2 xtutup tingkap...

    BalasPadam
  3. ha...penah skali terkena... masa tu dia tanya budak sekolah ke?saye ngaku je la budak skolah..pastu dia kata budak sekolah lagi senang .. hurmm.. tp xsgka muka mcm ni nampak cam dak skolah.. agaknye masa tu dia nk bodek kot

    BalasPadam
  4. http://www.my-shopping2u.com/2011/05/jap-aku-nak-pengsan-jap-b-ar-punye-keja.html

    hehehehhehehehehehhehehehhehe

    BalasPadam
  5. sy plg x suke kalo org approach sy pasal mende2 camtu... makin x nak.. makin die suh.. alahai..
    nyway, sy mmg x caye..

    BalasPadam
  6. dorg ni mmg xde keje lain selain menipu...klu jual produk pun bgus jugak...aishh

    BalasPadam
  7. memang banyak kot kat situ...takut gak la kadang2...tapi selalu jalan teroz tak layan orang pon...but still beware.. :)

    BalasPadam
  8. cam siot je menipu.. belum pernah ag jejak kaki kat tbs tu..

    BalasPadam
  9. Saya mmg anti gila dengan MLM dan seangkatan dengannya

    BalasPadam
  10. Kalau kat Terengganu, kes perempuan/lelaki kena tipu dengan pakcik berumur. Pakcik tu cakap yang motor/kereta dia rosak, dan dia tak de duit nak baiki, dan janji akan ganti balik duit tu. Dengan perasaan kesian, perempuan/lelaki tersebut akan bagi duit. Tapi bila toleh, tengok-tengok pakcik tadi dah lesap, duit hangus macam tu je :(. Perkara ni dah terjadi kat roommate sy..

    BalasPadam
  11. btol 2 abg ben... d mna2 sja pun ada...

    BalasPadam
  12. tq abg Ben atas peringatan :)

    BalasPadam
  13. BTS yg nk ke selatan tu kan?alamak!bahaye ni..dah la sy ni senang tertipu..erkk

    BalasPadam
  14. pernah gak kena camni...
    diaorang datang ke rumah lagi, merayu2 minta bagi masuk... tapi Mas memang tak layan!

    BalasPadam
  15. dekat mne mne ad... benci tol la

    BalasPadam
  16. memang banyak penipuan KL ni...nak senang kena susah dulu tapi jgn menyusahkan orang lain..

    kalau abg ben yang kena confirm depa tgk badan pun dah gigil =)

    BalasPadam
  17. banyak kes tipu skrg nih~

    BalasPadam
  18. kalau saya tak layan je abg ben..huhu

    BalasPadam
  19. <- salu nek star kt BTS . .

    taa penaa kne kacaw lagi sebab salu wat muke garang.!! ahahaa . .

    BalasPadam
  20. saya pernah terkena, siap diajak masuk opis diaorg lagi..mujur sy cepat sedar taktik diorg & terus kluar tinggalkan diorg terpinga2..nasib baik tak kena lock dlm opis tu kalu tak lagi la naya.

    BalasPadam
  21. nasebla..saye hari tu pown kena ka TS..tp tak caye pon..kate saye menang kereta..haha

    BalasPadam
  22. tq for the info abg ben..eheee...

    BalasPadam
  23. thanx abg ben bagi peringatan ni...takut gak jd org pompuan.slalu jd mangsa kejahatan org yg x btanggungjwb...

    BalasPadam
  24. derm...!!!!

    mesti CINa kan....

    grrr

    BalasPadam
  25. ntah la x tau nak ckp mcm mana... diaorg ni mudah sgt terpedaya sedangkan kt tv, paper dah bgtau psl penipuan ni... penah tegur sorg pompuan ni kt lrt masjid jamek psl gores dan menang co. Oasis (baju t-shirt hijau putih)... smbil lalu bisik kat dia ckp 'diaorg ni penipu, hati2'... tp terkejutnya sbb pompuan tu bg jelingan maut kt saya.... dr atas lrt masjid jamek sy tgk pompuan tu siap kuarkan atm kad lg... kdg2 bila bc kt paper psl benda2 ni xde rasa simpati pun sbb manusia mcm ni yg memperbodohkan dirinya sendiri... tp bukan semua la...

    BalasPadam
  26. kalau saya kene camtu,saya suke jalan menonong sambil senyum dan geleng-geleng kepala kat org tu,hihi

    BalasPadam
  27. if me,
    i will talk to them....
    do I care??
    hahaha.....
    i don't care about that...
    because u are loser...
    xdelaa krg mengajar' tu nme nye...
    kih3...
    tp mcm bese sy akan bla jerk...
    lalala....
    ckp kat dyowg xpe2 sy dah mng byk kali pun...
    dah berlambak kete kat umah banglo kat england tu haa..
    xpe3..dgn lagak belagaknye jalan senonog..kuang3x...
    padahal nak lari dari situ...hehehe....
    abg ben jom singgah sini

    http://bella0107.blogspot.com/

    BalasPadam