Gambar pernikahan SALEH YACOB dan Samihah Sheikh Ali ..

by - Mei 30, 2011

 

image

image

image

image

image

Gambar pernikahan Salih Yaccob dan Samihah Sheikh Ali .. Nak tengok lagi ? Klik SINAR.FM dan jangan lupa klik SINI juga yer ..

You May Also Like

27 comments

  1. akhirnya...selamat menjadi suami isteri.

    BalasPadam
  2. comel sgt is3 die nihh ^______^

    BalasPadam
  3. alhamdulillah..selamat sudah..hehe

    eh cantiknyaa...hari tu muka lain.kuasa mekap.huhu

    BalasPadam
  4. mmg cun bini dia..bertuah badan..

    BalasPadam
  5. alhamdulillah selamat semuanya berjalan..Makin menjadi la para isteri mengawal para suami masing2..theee~:)

    BalasPadam
  6. rezeki saleh yaacob......

    BalasPadam
  7. siyes..cantik sungguh bini baru SY ni...

    BalasPadam
  8. ek, cepatnya kawen. (-.-')

    BalasPadam
  9. ehhhh...nama bapa pengantin pompuan sama plak dgn nama my en.suami....

    BalasPadam
  10. Huaaa!!!!Abang Jem dah kawin!

    BalasPadam
  11. alamak cun melecun bini.. untung oo pak salleh.. :)

    BalasPadam
  12. cam ada cita2 sama ngan salleh yaacob jer

    BalasPadam
  13. Abang Salih ni mesti ada rahsianya sebab madu-madu dia berbaik sesama sendiri...apa ilmu dia ek?

    BalasPadam
  14. salam ;)

    wahhh cukup kuota. huhu :P

    BalasPadam
  15. orng kampung akak ni...hhmm...adik beradik dia mmg cun habis...alahai..

    BalasPadam
  16. Apasal Ben buat entri ni yer?!!

    @ arenafon, bukan konkong tapi lebih ambil berat. Itu kan maksudnya MTT..huhu..

    BalasPadam
  17. Semoga Abang Jem berbahagia dengan isteri2nya... ;)

    BalasPadam
  18. anak tgh menderita sakit lukemia, isteri tgh sedih memikirkan anak perlukan duit yg byk, yang si ayah tengah syok dan berbangga dapat kawin buat kali ke EMPAT...dunia..dunia...

    BalasPadam
  19. cantik isteri baru dia ^_^

    BalasPadam
  20. @Ilhamny.com

    btul ke anak dia kena leukimia??

    BalasPadam