SANI EKSPRESS pantang dipuji ?

by - Mei 25, 2011

 

Gulp ... Tadi aku ada buat satu entri kat SINI .. Kiranya aku puji pemandu bas SANI EKSPRESS yang berhati hati memandu sewaktu dalam perjalanan tadi ..

Alhamdulillah .. selamat tiba aku ke destinasi yang ditujui.. Cewah.. cam raya lak eh .. Selepas subuh , aku sambung tidur jap.. sebelum bangun dan mula bekerja ... kerja untuk blog .. hehehe ..

Dalam kul 12 tengahari tu, aku layan tv jap.. Tgk berita terkini di tv3 .. Tup tup . .ada satu berita membuatkan aku terbeliak !! Gulp !! Sebuah bas SANI EKSPRESS dari Kuala Terengganu ke Kuala Lumpur terbabas ! 

Mak aihhhh .. baru je puji pagi tadi.. tau tau ada dah kes.. Kesian kat tokey.. Tak silap aku , dia baru dapat anugerah kan ? Hurm... Apa nak buat .. kita ni manusia .. Nak kata lebih lebih , tak leh la kan ..

Apa pon , kata kata semangat dari aku.. teruskan memberi perkhidmatan cemerlang .. Aku rasa dia lebih arif bab ni.. dan tau apa nak buat.. Kita jangan dok terus kondem syarikat tu .. Itu semua ketentuan Ilahi.. kita sendiri bawak kereta pon kadang kadang eksiden atau hampir eksiden.. apakah kita juga patut dikondem sekiranya ianya berlaku ? Hurmm...

You May Also Like

18 comments

  1. pernah naik bas, driver mengntuk -.-

    BalasPadam
  2. bas 2 tingkat ni kadang2 nmpk tak stabil.. tapi taktau la kan.. ikut takdir juga.

    BalasPadam
  3. syukur alhamdulillah incik besi selamat smpai.. yg terbabas tu camano la nasib dio yo.. erk... nti jgn lpa bli budu cap ketereh ye hehe

    BalasPadam
  4. sedey nya bila ben sebut pasal eksiden :'(

    BalasPadam
  5. gulp !
    ain nak balik K.terengganu esok dr Shah Alam~~~~
    Tapi Trans la.. fuh~

    BalasPadam
  6. Wow, nak buat macam mana, dah Allah dah tentukan yang bas Sani Ekspress yang terbabas hari ni..

    BalasPadam
  7. agar Sani Ekspress lebih memperbaiki mutu perkhidmatan mereka!

    BalasPadam
  8. Dah lama benar tak naik bas ekspres..tak tau nak gi mana :)

    BalasPadam
  9. hari tu baru sani express dpt anugrah kat kolej kte...hurmm

    BalasPadam
  10. Sani express penah ada kes kemalangan terbesar,yg sampai putus2 kepala aritu.Was2 nak naik

    BalasPadam
  11. salam, pernah dulu naik bas ke kelantan bila pemandu ngantuk, apalagi masuk gaung le jawabnya tapi Alhamdulillah bas tak laju...semua selamat...apa-apa pun selamat sampai dan balik.

    BalasPadam
  12. eik

    ben, blogger si deqdeq nik bas sani..
    aduh!! moga selamat

    BalasPadam
  13. laa.. dia buat hal lagi.. yang hari tu lagi extreme kot.. dah la selalu naik bas tu.. tapi alhamdulillah abg ben selamat..

    BalasPadam
  14. yups betul tu abg ben..kita tak boleh nak salahkan dorg juga...thanks abg ben sudi follow Jay..

    BalasPadam
  15. seriau naik bas double decker..dok kat atas rasa macam naik kapai..bila turun bawah dok kat depan rasa mcm nek ferrari..huhu kes driver bawak laju...kecut perut.. tapi bukan bas sani la..

    BalasPadam
  16. cik pulau masa duk ukm,
    selalu gak naek bas sani tu balik klate..
    tapi balik ukm, cik pulau naek bas lain.. hahaha

    BalasPadam
  17. deqdeq pun baru je naik bas SANI malam tadi...dan baru je sampai Shah Alam pagi ni...alhamdulillah semuanya selamat

    BalasPadam
  18. kte stuju.benda nak jadi,x leh nak wat ape.naik basikal pun boleh terbabas.x adil kalo nak terus kondem syarikat sani.

    BalasPadam