Alhamdulillah .. Doaku buat mereka bermula ...

by - Mei 30, 2011

 

Aku ingatkan.. takde yang nak join segmen ni sbb kisah benar neh !! bukan semua orang boleh ceritakan kisah mereka ... hurmm.. alhamdulillah.. ada yang sudi juga ..

Jom kita baca ringkasan cerita mereka ..

" Ada satu hari tu.. disebabkan tak tahan sangat dengan mulut sorang lelaki ni.. tanpa segan silu saya telah membelasah beliau.. ganas tu takde la sangat tapi   hampir pengsan tu ada la.. pastu kena la panggil dengan cikgu disiplin, budak laki tu pulak dah memang anak emas sekolah.. saya ni apa la sangat.. dapat surat jemputan dari sekolah dah berkali kali tapi saya sorok.. sehingga lah saya dibuang sekolah.. saya wat tatau je.. masa tu form 2 ".. sambungan SINI

Entri entri dari rakan yang lain ... Ada yang sampai mengalir air mata sewaktu menaip entri ni .. hurmmm.. kenapa ? Korang baca la sendiri ..

You May Also Like

3 comments