Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 30 Jun 2011

Pemenang " Jangan kau tipu aku adalah !

image Tahniah ! Pertandingan berlangsung selama 2 hari tanpa henti akhirnya dimenangi oleh ... http://www.areliff.com

11 komen :

TWEETY BERT berkata... [Reply to comment]

wah segmen baru .. terlepas nak join.. taniah aliffff!!

Norhisham Nordin berkata... [Reply to comment]

tahniah areliff...

LUNA LANUN berkata... [Reply to comment]

x phm lak segmen ni... huhuhuhu.. xperlah.. join segmen yg lain lak...

Entri terbaru:

1. Budaya "I FOLLOW U, U FOLLOW ME BACK"

niena shopping2u berkata... [Reply to comment]

tahniahh aliff :)
kte kesana skrg

Fuhrer berkata... [Reply to comment]

tahniah aliff..!!syok la awak.. fuhrer selalu tertinggal contest abg ben ni..lps ni kalo ade nak join la..

azam berkata... [Reply to comment]

terbaik.....menang tu....
syukur.....hadiah²

Подтверждаю berkata... [Reply to comment]

as salam..
tahniah!

adat menang kalah.
enche john cuba sambung. haha~

Isteri Encek Bard berkata... [Reply to comment]

tahniah areliff

mas saari berkata... [Reply to comment]

tahniah kepada areliff..

Areliff berkata... [Reply to comment]

gulrp tak sangka...tq bro BA...saja memain smlm ingat segmen ni dah tutup rupanya masih berjalan :) pepepun tq..

logorithm berkata... [Reply to comment]

@Подтверждаю
Hehe... saje jer tuh. Pagi-pagi gini perkara yang pertama Ben kena buat ialah gosok gigi dulu (selain daripada kencing).

Entah-entah Ben dah tukar berus giginya hari nih. Kih kih kih! :-D

Congrats again Areliff! :-)

Tumpang iklan:

<13PG> Logorithm's Wordless Wednesday #4

<13SX> Jangan kau tipu aku!

<13PG> Girl Housemates from Hell!

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI