Bapak pelakon , anak blogger ?

by - Jun 26, 2011

 

Hahaha.. sori la yer .. aku sebenarnya tau lama dah .. cuma tak nak kecoh jer.. Lagi pon aku nak blogger tu naik dengan sendirinya walau pun aku tau dia boleh gunakan nama ayah dia untuk naik dengan cepat ..

Tapi bila terbaca entri di satu blogger ni , maka dengan rasminya ... rahsianya terpecah .. Jadi , nak kata apa dah kan ? Aku pon tolong pecahkan lagi.. haahha ..

Blogger yang aku kata ni , aku sangat salute dia .. Sangat cool orangnya .. Aku sangkakan pada mulanya dia berumur dalam lingkungan 27 tahun keatas berdasarkan kematangan dia dalam perbualan ... tapi rupanya ? Haa.. orang kata baru bercerai susu !

Dalam bidang blogging ni , dia mampu pergi lebih jauh .. cuma dia belum jumpa identiti dia lagi .. InsyaAllah dia akan jumpa satu hari nanti.. Bagi dia peluang untuk membuktikannya ...

Masa akan menentukan segalanya ... InsyaAllah .. Nak tau sapa ? Meh baca entri INI ..

You May Also Like

13 comments

  1. MTT kan nama blogger tu n ayah dia bekas pelakon nama azman jantan...

    jom baca nih
    Pandai-Pandai Je Cakap "Ayahanda" Milik Korang ( Pekida )

    BalasPadam
  2. ouhh bapak dia pelakon tu..tp serius muka bapak dia pun dh lain dari dulu..hihi

    BalasPadam
  3. hahaa . laa , keciknye dunia . MTT ghopenyeee :)

    BalasPadam
  4. MTT rupanya..hehehe

    eh, abg ben..ad lg blogger yg mak ayah dia pelakon..terkenal la jugak..

    jumpa ms bw.. tp lupa nma blog dia.huhu :)

    BalasPadam
  5. waa.. terbaiklah.. baru tau siape sbnrnye MTT. Salute!

    Terbaru: Nokia 3310 kembali. iPhone xlaku dah!
    Click2: http://nashfahrenheit.blogspot.com/2011/06/nokia-3310-is-return-now-with-touch.html

    BalasPadam
  6. kita ni jadi apa-apa pun tak apa...janji menjadi insan yang berguna utk keluarga dan negara....jangan jadi hackers yang jahat sudah la

    BalasPadam
  7. terima kasih Abg Ben sebab review blog. alya dah mintak izin MTT awal-awal lagi..apa pun terima kasih! :)

    BalasPadam
  8. wahh anak artis rupanya..tak tau la pulak

    BalasPadam
  9. Ayokkkkk kat sini pon ada jugak..Malunya aiii...Ayah MTT dulu tade la femes mana pon..Nak larikkkk sattt... =.=

    Umanggaihhh..27? Pengsan sattt.. =='

    BalasPadam
  10. laaa.. Azman jantan tu ke, isk2... knl sgt bapak dia, tp tatau psl ni... dlu suka tgk cite HAYATI..

    BalasPadam