Nyaris aku belasah bini aku !!

by - Jun 27, 2011

 

Akibat sakit perut malam tadi , tidur aku jadi tak lena langsung.. Kadang kadang rasa cam mimpi je g tandas ... huhu.. Terbawak bawak dalam mimpi pon ada .. huhu ..

Ada sekali tu , aku terasa ada sesuatu berlari lari kat kaki aku .. huhu.. Terus terbangun aku ! Geram !! ARghh.. aku cukup pantang kalau si lipas bermain main kat kaki ...

Dalam gelap tu gak aku menyerang dia ... dia lari !! Menyelinap kat dalam selimut wife aku... Aku nak tampar je lipas tu.. tapi risau lak dia elak , kena wife aku ! Tapi bila tengok lagi menyelinap , mmg aku bertambah geram la..

Terus aku tampar si lipas tu .. nasib baik kena.. kalau tak ?? Aku lak kena tampar ngan wife dalam keadaan gitu ! hahaaha.. bengong punya lipas .. time ni gak cari hal ngan aku.. Dah la sakit perut ...

You May Also Like

60 comments

  1. wow!! hahahha.. lipas oh lipas..

    BalasPadam
  2. nasib tak silap tampaQ.. hihihi

    BalasPadam
  3. macam mana boleh ada lipas dalam bilik?naik ke katil pulak tu..ish..x kan selimut x cuci kot..kikikiki :)

    BalasPadam
  4. hehehe suami mithali

    syg bini...nice.. :)

    BalasPadam
  5. hehehe. jd kes dera plk nt xpepasal...

    BalasPadam
  6. hahha...lipas 2 suka BA kot huhu..

    BalasPadam
  7. nasib baik bro ben pro..
    klu x..
    bini plak yg bagi penampar nnt..hehe

    BalasPadam
  8. lipas nie kacau daun laaaaa...hahaaaa

    BalasPadam
  9. hahahaha..adehh laaaaaaaa, lipas tu nak tido sekali tu abg ben.. -_-'

    BalasPadam
  10. ceh ayat belasah tu tak menahan..ekeke

    BalasPadam
  11. hahaha...lipas sjuk jugak la abg ben

    BalasPadam
  12. Uish..tajuk bahaya tue Abg Ben..hehe

    BalasPadam
  13. byk sungguh...

    http://daiaziz.blogspot.com/2011/06/saya.html

    saya cool abes.

    BalasPadam
  14. uik..lipas..kalo sy rela tdo di ruang tamu yg panas dari bilik yg ada lipas...sy takut lipas..hihihi...:)

    BalasPadam
  15. owwhh..nasib baik...hikhikhik :D

    BalasPadam
  16. haha..kesian lipas tu.. tak pasal2 glemer dlm blog abg ben..

    BalasPadam
  17. hihihi..lipas tu ikut u dr tandas paaa?

    BalasPadam
  18. hahaha..sy pon allergic dgn lipas :)

    BalasPadam
  19. pakai shieldtox combat,.. akan bunuh lipas hingga dalam sarang lipas

    BalasPadam
  20. lipas tu potong betol laa...
    haha...

    BalasPadam
  21. hahhaha kelakor je tak dapat bayangkaan dengan kesakitan perut lagi tu..

    BalasPadam
  22. yeah,lipas dapat nama! haha!
    wah,sayang bini la abg ben nie..^^

    BalasPadam
  23. lipas sekarang memang dah makin kuang ajar...dah berevolusi...dah cerdik...lipas kat rumah ni dah bape kali kena hentam, siap kena bunuh dgn dumbell lg..haha...

    BalasPadam
  24. hahahahaha

    bang ben,lipas tu ngada kan..
    err makan kenuri semalam ka Bang beng?? hehe

    BalasPadam
  25. hehehehe nasib baik tak kena wife hehe

    BalasPadam
  26. salah timing la lipas tu nak main kat kaki...kan dah kena.. :p

    BalasPadam
  27. hahahaha..apa yang penting lepas ni p cari racun serangga la enBen ooooi hahaha..

    BalasPadam
  28. lipas tu main cak2 tu..hehhehehe...pandai lipas ni...

    BalasPadam
  29. haha . Fuhh , saspen ( tarik nafas lega )

    BalasPadam
  30. erk dalam bilik tidur bro ada lipas ? bahaya tu. kang masuk mulut masa tidur

    BalasPadam
  31. Jangan aniaya binatang bro...muahahahaha

    BalasPadam
  32. eeeeeeee...kita geli lipas!
    kalau dia menyelinap masuk dlm selimut mau jerit terlompat2...huhuhu

    BalasPadam
  33. abg ben lucu larh!!!..eeehe :)

    BalasPadam
  34. segalanya tentang lipas dan sakit perut. haha..

    BalasPadam
  35. sekarang memang musim lipas..:( tiapa kali tutup lampu nak tido mesti bersilat2 tepis lipas...cisssss..xnyenyak tidooo latelyy

    BalasPadam
  36. kena penampar???...uih...bahaya

    BalasPadam
  37. HAHA , nsib lg kan ^^

    BalasPadam
  38. sy takut lipas..sy benci lipas!

    BalasPadam
  39. biasanya esok paginya memang teruklah kak liza spray merata tempat.

    BalasPadam
  40. lipas oh lipas.. hehe

    abg ben, jom meriahkan giveaway yg alin buat.

    http://sangselembai.blogspot.com/2011/06/siapa-bertuah-dapat-baju-hari-raya-dari.html

    BalasPadam
  41. Ben masuk tido tak cuci kaki kot? Itu yang lipas suka tuh! Buwahahaha!

    Entri 13PG:  Girl Housemates from Hell!

    BalasPadam
  42. haha sama la takot lipass...

    BalasPadam
  43. http://adzriel.blogspot.com/2011/06/lipas-goreng-tepungeeewww.html

    BalasPadam
  44. kelakar lah entry ni. comel je ben n wife melawan lipas! hahah

    BalasPadam
  45. kelakar la abg ben ni.lps nie boley la mtk tolong abg ben tangkapkan lipas kat umah ni..=)

    BalasPadam
  46. haha lawak tul la.. kerana lipas jugak la kawan saya tido bersama penyapu disebelah dia..hehe

    BalasPadam
  47. sygnya abg Ben kat wife dia..hehe..lipas pun xleh sentuh akak..hmm, pasni tgk2 la pula kot2 ada nyamuk yang duk hinggap kat akak..hehe..

    p/s: nak sgt ada suami mcm ni..ngeh3~

    BalasPadam
  48. mmg geli lipas n sgt alert ngn itu lipas..walaupun tgh tdor..dapat rasa lau dya tgh merayap2 kat dinding..sgt x suke bila dia beterbangan...

    BalasPadam
  49. tajuk ganas je..tapi entry kelakar abes =]

    BalasPadam
  50. gile shok ! g tampar lipas ! AHAHAHA

    BalasPadam
  51. Aaargghhh!!! musuh ketata tu!!! LiPAS ...eeiiii~ kalo jumpa sebatu dah saya larik! hahah~

    BalasPadam
  52. aik,lipas ni dlm selimut pon jadi masuk ke,hahahaha gilo ko cik li..

    BalasPadam